خروجی شبیه MS Dhoni از RCB Wicket-Keeper که همه را در ناباوری قرار داد. نگاه کن

تماشا کنید: RCB Wicket-Keepers MS Dhoni-Like Run Out Leaves Fans Myster In IPL 2023

آنوج روات راویچندران اشوین را در IPL 2023 اخراج کرد© توییتر

آنوج راوات، ویکت بان رویال چلنجرز بنگلور در جریان دیدار لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل راجستان رویالز با اخراج زودهنگام که یادآور اسطوره هند، ام اس دونی بود، همه را شگفت زده کرد. در حالی که RR در تعقیب و گریز دست و پنجه نرم می کرد، شیمران هتمایر در حین ضربه زدن به یک دوبل خطرناک دعوت کرد، اما شریک او راویچاندران اشوین نتوانست به موقع آن را تحمل کند. راوات زمانی که پشتش به کنده ها بود، با بولینگ خورد، اما او موفق شد توپ را به خوبی روی آن ها بزند تا حذفی که دونی معروف کرده بود را تکمیل کند.

راجستان رویالز یکی از غیرقابل توضیح‌ترین نمایش‌ها را در لیگ برتر هند انجام داد، زمانی که در یک شکست 112 ران از رویال چلنجرز بنگلور در جیپور تنها با 59 بازی اخراج شد.

رویالز در تعقیب 172 برای پیروزی، متحمل یک فروپاشی حیرت‌انگیز ضربه‌ای شد و پس از شیمران هتمایر (35 توپ از 19 توپ) و جو روت (10 توپ از 15 توپ) سومین کمترین مجموع در تاریخ IPL را به دست آورد. اعداد دو رقمی

این دومین کم‌ترین مجموع برای RR بود، زیرا آنها تقریباً توانستند در سال 2009 کمترین رقم قبلی خود را که 58 بود، در برابر همان حریفان برای یک بار تلاش شکست دهند.

خفاش‌های RR نتوانستند مبارزه کنند و به شوت‌های خود ادامه می‌دادند، زمانی که وضعیت آنها را مجبور کرد برای مدتی روی یک ویکت آهسته و دشوار بمانند.

بولرهای RCB از عدم استفاده از batsmen های RR و حس بازی استفاده کردند زیرا همه آنها با ویکت برگشتند. وین پارنل با سه ویکت برای 10 ران از سه اور انتخاب شد. مایکل بریسول و کارن شارما هر کدام دو ویکت گرفتند، در حالی که محمد سراج و گلن ماکسول هر کدام یک ویکت گرفتند.

با این برد، RCB با 12 امتیاز از 12 بازی و در رقابت برای پلی آف به جایگاه پنجم جهش کرد، در حالی که RR با 12 امتیاز از 13 بازی به رده ششم سقوط کرد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله