“باید در رختکن بماند”: MS Dhoni در گفتگو با CSK Star

پس از باخت 6 ویکت تیمش مقابل کلکته نایت رایدرز (KKR) در یک مسابقه لیگ برتر هند (IPL)، کاپیتان چنای سوپر کینگز (CSK) MS Dhoni رضایت خود را از عملکرد batsman Shivam Dube در این فصل ابراز کرد و گفت که او این کار را انجام داده است. یک کار عالی برای طرفین در اوورهای میانی، انجام چند حرکت مهم. دهه 50 تعیین کننده رینکو سینگ و نیتیش رانا امیدهای تیم نایت رایدرهای کلکته (KKR) را برای بازی پلی آف زنده نگه داشت زیرا آنها با کسب پیروزی 6 ویکت مقابل چنای سوپر کینگز (CSK) در لیگ برتر هند (IPL) 2023 در استادیوم MA Chidambaram به پیروزی رسیدند. روز یکشنبه

“خب، ما زیاد صحبت کردیم (او و شیوام دوبه)، چیزی که با او صحبت کردیم باید در رختکن بماند. در چه زمینه هایی باید کار کند. از عملکرد او بسیار خوشحال است و برای او مهم است که بازی به بازی را ادامه دهد و از کاری که انجام داده راضی نباشد. او این کار را برای ما در وسط فریم انجام داد تا هر چه بیشتر دویدن داشته باشیم. بنابراین من فقط برای او آرزو می کنم که به راهش ادامه دهد.”

دوبی از بهترین فصل IPL خود تا کنون لذت می برد. او در 13 مسابقه و 11 اینینگ، 363 دوش با میانگین 40.33 و نرخ ضربه 157.14 به ثمر رساند. او همچنین سه امتیاز 50 به ثمر رساند که بهترین امتیاز 52 بود.

(در دیپک چهار) او کسی است که توپ را تاب می‌دهد و درک خوبی از بازی دارد، جایی که زمین‌بازها را نگه دارد و بر این اساس توپ می‌زند. او قطعا یک سرمایه است. گاهی… حالا احساس می کنم او خیلی ماهر است که هر از گاهی بفهمد که اگر تکان نخورد، طول شلیک چقدر است. چون در بازی‌هایی که دویدن‌های زیادی روی تخته ندارید، باید کمی باهوش باشید. وقتی فهمیدید که تاب نمی‌خورد (برای او)، برای هیچ‌کس تاب نمی‌خورد.»

چهار تا کنون فصل مناسبی در لیگ برتر فوتبال را پشت سر می گذارد که باعث شده چندین بازی را به دلیل مصدومیت از دست بدهد. او در هفت مسابقه در مجموع هفت ویکت به دست آورده است.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله