وقتی چلسی در جایگاه نخست لیدز – فوتبال – چربی دوباره به گل می رسد

چلسی وقتی به نتیجه رسید که روز شنبه در خانه 3-1 لیدز یونایتد را شکست دهد ، در راه دریافت مهاجم الیویه ژیرو برای گل پنجم در چهار روز ، به بالای لیگ برتر منتقل شد.

این بازیکن 34 ساله فرانسوی اولین فصل حضور در لیگ را جشن گرفت – یک جایزه برای چهار گل در شکست چلسی مقابل سویا در لیگ قهرمانان اروپا در روز چهارشنبه – تلاش کرد تا در دقیقه 27 ضربه ضرب شده Rhys James را تبدیل کند.

این اتفاق در دقیقه چهارم توسط پاتریک بامفورد ، که یک بار در کتاب آبی ها بود اما هرگز در تیم اصلی ظاهر نشد ، لیدز را لغو کرد. او یک توپ بلند را به کالوین فیلیپس گرفت و دور دروازه بان ادوارد مندی را گرفت تا گلزنی کند.

چلسی بیشتر موقعیت ها را خلق کرد و در دقیقه 61 وقتی Zohma پرید تا گوشه ای از Mason Mount را به سمت پایین و تور دروازه ببرد ، پیش افتاد.

کریستین پولیشیچ وقتی پاس را به تیم ورنر داد ، در وقت اضافه ثبت کرد.

دیدیه دشان ، سرمربی فرانسوی ، از ژیرود خواسته است تا در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا در سال آینده فوتبال سطح بالاتری را انجام دهد و پیشنهاد می کند اگر فرصت بازی بیشتری پیدا نکند ، می تواند چلسی را در ژانویه ترک کند.

“من احساس خوب و اعتماد به نفس دارم. من آرام بازی می کنم. امروز فرصت این را داشتم که دوباره گل بزنم و به تیم کمک کنم. “ژیرود به تلویزیون بی بی سی گفت.

او موقعیت های دیگری برای گلزنی داشت ، از جمله ضربه سر نزدیک در دقیقه دوم و مهاجم خود تیم ورنر را ایجاد کرد ، اما آلمانی اشتباه کرد که تقریباً از کنار دروازه بیرون آمد و با تلاش دوم ربودن خود به تیر دروازه برخورد کرد.

لیدز که پس از 16 سال به جایگاه اول بازگشت ، در نیمه اول نیمه خطرناک به نظر می رسید ، و هر اشتباه چلسی را که قبل از محو شدن شناور است ، کنار گذاشت.

فرانک لمپارد ، مربی چلسی گفت: “من در لیدز عصبی بودم.” “اگر بالش دریافت نکنید ، آنها تا آخر تهدید خواهند شد. روز دیگر ما توانستیم پنج یا شش گل بزنیم و بازی را به پایان برسانیم ، اما هنوز در حال پیشرفت هستیم و این بیشتر بالینی است. “

این پیروزی با غلبه بر تاتنهام و لیورپول که 21 امتیاز دارند و روز یکشنبه بازی می کنند ، چلسی را با 22 امتیاز به مقام اول جدول رساند. لیدز در جایگاه دوازدهم قرار دارد.

این بازی بازگشت هواداران به استمفوردبریج برای اولین بار از ماه مارس ، قبل از اولین محاصره ویروس کرونا ، به 2000 هوادار این فرصت را داد تا برای اولین بار پس از هزینه های تابستانی باشگاه چندین بازیکن چلسی را تماشا کنند.