هند با اولین بازی گرم کردن خود را برای سری تست آماده می کند ، می خواهد نحوه بازی XI را بفهمد


هند سعی خواهد کرد وقتی تیم آزمایش به اهرم برخورد کند ، بازی XI خود را مرتب کند ، و در یک گرم شدن سه روزه درمومین اوال استرالیای “A” را در روز یکشنبه بدست آورد. در همان روز ، هند و استرالیا در دومین T20I بازی می کنند و تیم آزمایشی برای اولین بار از دو تمرین برنامه ریزی شده پیش از سری “چهار آزمایش” که مدتها در انتظار آن بود ، “A” هند نامیده شد. بازی های توریستی فرصتی برای درک ترکیبات هند در بتینگ و بولینگ در آستانه آغاز آزمون “شبانه روز” است که برای 17 دسامبر در آدلاید برنامه ریزی شده است.

بوق تجاری

در ضرب و شتم ، Lighthouse Agarwal باید مراحل ابتدایی را باز کند ، اما در مورد شریک زندگی یک علامت سوال وجود دارد ، با انتخاب بین Prithvi Shaw و Shubman Gil.

اگرچه شاو سریال های نیوزیلند را ترجیح داد ، اما برای سازگاری در IPL جنگید. از طرف دیگر ، گیل 440 دوش در نایت سواران کلکته به ثمر رساند و همچنین در ODI سوم به نظر خوب رسید.

گزینه دیگر KL Rahul است ، که شکلی گیج کننده داشت و همچنین یک جفت قدرتمند با Mayank برای Kings XI پنجاب ایجاد کرد ، اما آخرین باری که در این آزمون بازی کرد سپتامبر 2019 بود.

در شکاف دروازه بان Wriddhiman Saha برابر Rishabh Pant خواهد بود.

برای ساخا ، که در طول IPL هر دو عضله همستر را مصدوم کرد ، این یک آزمایش برای نشان دادن شکل بدنی او پس از بازگشت اخیرش به تور است.

Pant در دادگاه های خارج از کشور انتخاب شماره یک در هند بود ، اما او از این سری محدود خارج شد و باید کالاها را برای مهر و موم شکاف نگهبانی تحویل دهد.

اگر کاپیتان ویرات کولی پس از آزمون ورودی به مرخصی پدری برود و روهیت شارما زخمی بیش از حد مطمئن نباشد ، مسئولیت این کار به دوش Adjinkya Rahan ، Cheteshwar Pujara و Hanuma است.

گردبادها برای نشان دادن راه.

رهان ، مردی که می تواند در غیاب کولی هند را اداره کند ، به دنبال یک پیاده روی موفق خواهد بود.

پوجارا و ویهاری همچنین هنگامی که آخرین بازی COVID-19 روز گذشته را انجام دادند ، می توانند بیرون بیایند.

انتظار می رود که در بخش بولینگ Yasprit Bumra ، که قبل از افتتاح T20I استراحت کرده است ، در عمل بازی کند ، زیرا به نظر می رسد به حالت آزمایش است.

در حالی که بومرا و محمد شامی توپ جدیدی را در این تست ها به اشتراک می گذارند ، یک مکان سوم تعیین می شود و محمد سراج ، که در IPL ظاهر خوبی داشت ، به دنبال مهر کردن آن است.

اومش یدوف که 46 تجربه آزمایشی دارد نیز یک گزینه است ، اما از دو بازی که در IPL گذرانده مطمئن نبود.

راویندرا جید پس از ضربه مغزی از دو مسابقه بعدی T20I کنار گذاشته شد و باید دید آیا برای آزمایشات آماده است یا خیر.

فرم Ravichandran Ashwin کلیدی خواهد بود هنگامی که Jadea از دسترس خارج می شود ، و همچنین دروازه Kuldip Yadav ، که زمانی مربی راوی شاسترا بود پس از شاهکار خود در سیدنی سال گذشته مربی شماره یک در خارج از هند اعلام کرد.

برای استرالیا ، تمرکز بر روی ویلیام پوکوفسکی جوان خواهد بود ، که به نظر می رسید پس از آسیب دیدگی دیوید وارنر ، که حداقل با یک افشاگری شناخته شده است ، یک اسلات چاقو را گرفته است.

بالا رفته

فرم پوکوفسکی در شفیلد شیلد جنجال برانگیخته است و بسیاری او را به جو برنز ترجیح داده اند ، اما جاستین لانگر ، مربی مصدومیت وارنر ، به صراحت اعلام کرده است که اسلات توسط کسی برنده خواهد شد که عملکرد خوبی در بازی های تورنمنت داشته باشد.

در حالی که اولین بازی سه روزه مربوط به “توپ های قرمز” است ، مسابقه دوم این تور که قرار است در 11 دسامبر آغاز شود ، با یک توپ صورتی برگزار خواهد شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله