نیوزیلند در مقابل ویلندیا: نیوزیلند مجموعه ای از محاکمات خانگی بدون شکست را گسترش می دهد و برندگان بزرگ را به دست می آورد


نیوزلند پس از پایان مبارزه با جرمین بلک وود قرن ، یک پیروزی جامع را در اولین آزمایش برابر وست هند در همیلتون در روز یکشنبه با 14 مسابقه به پایان رساند. هند غربی در روز چهارم به وقت 247 برای صرف شام بیرون آمد ، در اینستاگرام در پاسخ به 519 در نیوزلند برای 7 بار ، فقط 138 شام را رقم زد و به میزبانان یک بازه بزرگ و یک برد 134 برد داد. بلک وود پس از یک جایگاه 155 دونده با آلزارا جوزف که امتیاز 86 را کسب کرد ، آخرین 104 ویکت بود. این پیروزی که در دو روز اول با ایجاد کین ویلیامسون ، کاپیتان نیوزلند با 251 شکوه و عظمت حاصل شد ، دشواری تیم های خارجی در ویکتزهای نیوزلند را برجسته کرد.

بوق تجاری

آخرین پیروزی ، روند شکست ناپذیری نیوزیلند در خانه را به 14 آزمایش قابل توجه افزایش داد که آمار آن ویلیامسون را غافلگیر کرد.

ویلیامسون ، که تمام اعتبار خود را رد کرد ، گفت: “راستش ، من نمی دانستم که این درست است ، اما عالی است. برای ما واقعاً عملکرد خوبی بود.”

“اما ما از خودمان جلوتر نیستیم. خوب بود که توانستیم به نتایج بالایی دست پیدا کنیم و برای ما این است که سعی کنیم بیت های کوچک را هر بار در هر بازی بهبود بخشیم.”

اگرچه کارهای زیادی با ویکت سبز نیوزیلند انجام شد و در همیلتون یک زمرد باشکوه بود ، ویلیامسون معتقد بود که این کار برای هر دو طرف عادلانه است و هند هند اولین برتری را هنگام پیروزی در تساوی کسب کرد.

“ما باید کمی بیشتر بجنگیم”

اما مهاجمان آنها ، کمار روچ و شانون گابریل ، به اندازه کافی گل نزدند تا “کلاه سیاهها” را تحت فشار قرار دهند ، در حالی که ضامن های غرب هند ناخوشایند به نظر می رسیدند ، و تلاش می کردند به اولین ظریف میزبان پاسخ دهند.

کاپیتان جیسون هولدر گفت: “بدیهی است که ما بد جنگیدیم.”

“در مراحل اولیه خدمت ، باید در این اوقات سخت کمی بیشتر بجنگیم و از این طریق عبور کنیم.

“کین به ما دقیقاً نشان داد که چگونه باید این کار را انجام داد و این آزمایش صحیح برای صبور بودن ، خرید وقت بود.”

تیم هند غربی در سومین روز 15 ویکت را از دست داد ، زمانی که تیم سوتی در یک کلاس مستر در بولینگ نوسان در نیوزیلند برگزار شد.

در چهارمین روز ، گردشگران در روز چهارم در طناب در ساعت 196 در شش در مرحله دوم قرار گرفتند.

قبل از اینکه کایل جمیسون و نیل واگنر با هم سه ویکت آخر 10 زایمان را بدست آورند ، بلک وود و جوزف تعداد آنها را به 244 رساندند.

دروازه بان شین دویریچ که در روز اول از ناحیه دست آسیب دید ، در هیچ یک از این ضربه ها ضربه ای نزد.

واگنر ، یک غرفه دار مشهور توپ کوتاه ، همچنین با پنج ویکت از شش ویکت که در یک مسابقه از وسایل تمام عیار گرفت ، با شرایط سازگار شد.

نیوزیلند در همان روز شانس دستیابی به موفقیت مهم را داشت که بلک وود در 89 ام توپ را مستقیماً به راس تیلور رساند.

اما معمولاً یک لغزش اول قابل اعتماد باعث ریختن صید می شود که یکی از شش شانس نیوزلند است.

بالا رفته

بعد از نبردی به مدت 80 دقیقه ساعت چهار صبح ، هند غربی به محض اینکه جوزف در یک نقطه عمیق از جمیسون گرفتار شد ، به سرعت پایان یافت.

در مرحله بعد ، واگنر دو دروازه آخر بلک وود و شانون گابریل را تمیز کرد تا در 4 امتیاز در 66 امتیاز به پایان برسد.

مباحث ذکر شده در این مقاله