“بارسلونا” به “کادیز” باخت؛ “رئال” برنده می شود ، “دوومیدانی” – فوتبال

پس از اینکه زین الدین زیدان از دیدن رئال مادرید که یک سری برد بدون برد در لیگ اسپانیا را تسکین داد ، رونالد کومان پس از یک باخت ناامیدکننده دیگر به بارسلونا ، دوباره مورد انتقاد قرار گرفت.

در همین حال ، اتلتیکو دیگو سیمئونه مادرید بار دیگر پیروز شده است تا برای اولین بار در این فصل در لیگ برتر شود.

رئال برای اولین پیروزی خود پس از سه لیگ ناموفق ، 0-0 سویا را شکست داد ، در حالی که اتلتیکو با غلبه 2-0 والادولید هفتمین بازی متوالی خود را پیروز شد.

“دوومیدانی” نسبت به “رئال سوسیداد” که روز یکشنبه به دیدار “آلاوس” می رود و یک بازی بیشتر از “دوومیدانی” را سپری می کند ، دو امتیاز بیشتر از این فاصله دارد.

مقام سوم رئال مادرید شش امتیاز جلوتر است و همچنین یک بازی اضافی در مقایسه با سیمئونه انجام داده است. “بارسلونا” که در رده هفتم قرار دارد ، اکنون 12 امتیاز دارد.

کومان گفت: “این یک گام بزرگ به عقب در مبارزه برای کسب عنوان بود.” “ناامیدکننده است. اختلاف 12 امتیازی مقابل تیمی مثل دوومیدانی زیاد است. “

آخر هفته آینده ، “دو و میدانی” که قبلا “بارسلونا” را شکست داده است ، به “رئال” می رود.

بارسلونا در حال عبور است

“بارسلونا” علی رغم بازگشت لیونل مسی ، که در نیمه هفته در این دیدار در لیگ قهرمانان استراحت کرد ، برای چهارمین بار در این فصل در لیگ شکست خورد.

“بارسلونا” سعی کرد چهارمین مسابقه پیاپی خود را در همه رقابت ها به پیروزی برساند ، اما در نیمه دوم هزینه خطای دفاع را پرداخت کرد.

کلمنت لنگلت توپ را در منطقه نادرست قرار داد و دروازه بان مارک آندره تر اشتگن نتوانست آن را کاملاً پاک کند و به آلوارو نگردو اجازه داد تا به راحتی تور دروازه خود را پیدا کند و کادیز را در دقیقه 63 به پیروزی برساند.

کادیز پس از کرنر در دقیقه هشت با آلوارو خیمنز کاندلا دروازه حریف را باز کرد و “بارسلونا” در تلاش برای مهار سرویس جوردی آلبا در 58 گل به خودی پدرو آلکالا گل تساوی را به ثمر رساند.

کادیز که در این فصل هنوز در خانه پیروز نشده است ، به مکان پنجم منتقل شده است.

ورزشهای قدیمی

توماس لمار در دقیقه 56 کرنر کرنر را به ثمر رساند و ماركوس یورنته پس از یك موفقیت آمیز در هفتاد و دوم برتری خود را افزایش داد تا روند پیروزی اتلتیك در لیگ را حفظ كند.

این تیم در 10 بازی لیگ فقط دو گل دریافت کرده و همچنان تنها تیم بدون شکست این رقابت ها است.

این دیدار در مادرید بازگشت لوئیز سوارز بود که به دلیل ویروس کرونا از ماه نوامبر در اتلتیک بازی نکرد. مهاجم سابق بارسلونا هنگامی که در تیم ملی اروگوئه بود آزمایش مثبتی برای COVID-19 داد.

در هشت مسابقه اول ، “وایادولید” شکست ناپذیر بود ، اما در سه بازی گذشته دو پیروزی و یک تساوی به دست آورد. این تیم متعلق به رونالدو مهاجم سابق برزیل با 20 تیم در رده نوزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

RELIEF OF REAL MADRID

در نیمه دوم با گل به خودی یاسین بونو بون ، دروازه بان سویا ، مادرید در ورزشگاه “رامون سانچز-پیزوان” به پیروزی رسید.

زیدان گفت: “چند روز گذشته دشوار بود.” تیم پاسخ خوبی داد و این سه امتیاز برای ما بسیار مهم است. “

مادرید تحت فشار زیدان پس از آنکه این تیم در 5 مسابقه گذشته تنها یك پیروزی در همه رقابت ها به دست آورد ، به سویا وارد شد. او از سه بازی گذشته خود در لیگ دو شکست خورده است.

وینیسیوس جونیور گفت: “این پیروزی برای بازگرداندن اعتماد به نفس ما بسیار مهم است.” “ما در سایر مسابقات خوب بازی کردیم ، اما نتوانستیم پیروز شویم. این یک فصل متفاوت بود و گاهی اوقات شروع به کار سخت است. ما باید به پیشرفت خود ادامه دهیم. “

مادرید و “سویا” در لیگ قهرمانان با شکست سنگین روبرو شدند – روز سه شنبه ، “مادرید” مقابل “دونتسک” شاختار با نتیجه 2 بر 0 شکست خورد و “سلویا” در “چلسی” روز چهارشنبه در خانه با نتیجه 4 بر 0 شکست خورد.

سویا که به رده ششم سقوط کرد ، در لیگ 3 پیروزی پیاپی کسب کرده است ، از جمله دو آخرین بازی در خانه.

مادرید هرگز چهار بازی متوالی و بدون پیروزی در لیگ با هدایت زیدان انجام نداده است.

وینیسیوس جونیور پس از ارسال فرلاند مندی از جناح چپ در 55 ام ، مادرید را به هیئت مدیره کمک کرد. مهاجم برزیلی با یک لمس نرم توپ را هدایت کرد و او قبل از ورود به دروازه بونو را زد.

LEVANT KNEW WINS

لوانته در خانه 3-0 در ختافه به برتری رسید ، که پس از اخراج خوزه مانوئل “چما” رودریگز در دقیقه هفتم و ژن داکامان در دقیقه 77 مسابقه با 9 نفر به پایان رسید.

لوانته که 5 دیدار آخر خود را با نتیجه 1-1 انجام داده و در منطقه سقوط به سر می برد ، در دقیقه پنج راجر مارتی ، دانی گومز در 17 ام و خورخه دو فروتاس را در دقیقه 57 به ثمر رساند. باشگاه والنسیا در هشت مسابقه متوالی پیروز نشده است.