چلسی با صعود به لیگ برتر ، بازگشت طوفان منچستر یونایتد به وستهام


روز شنبه ، منچستر یونایتد پیروزی 3-1 مقابل وستهام را منفجر کرد ، در حالی که چلسی با همان تعداد بالاتر از لیدز در لیگ برتر صعود کرد ، زیرا هواداران برای اولین بار در 9 ماه گذشته بازگشتند. به لیگ برتر انگلیس. یونایتد در استادیوم لندن عقب افتاد ، اما برای پنجمین بازی مستقیم در لیگ به پیروزی رسید چون یک حمله رعد اسا با سه گل از پل پوگبا ، میسون گرینوود و مارکوس راشفورد جدول را در یک طلسم 13 دقیقه ای پس از وقفه واژگون کردند. یونایتد که 9 پیروزی خارج از خانه در لیگ کسب کرده است ، اکنون در رده چهارم جدول قرار دارد و از منچسترسیتی که قبلاً فولام را با نتیجه 2-0 شکست داده بود ، با یک امتیاز بالاتر است.

بوق تجاری

اوله گونار سولسکایر با برونو فرناندز و راشفورد نیمکت نشین شد و تلاش کرد تا طراوت دو تیم ستاره خود را برای سفر مهم لیگ قهرمانان به لایپزیگ در روز سه شنبه حفظ کند.

اما آنها نیاز به الهام بخشیدن از نیمه دوم پس از گل توماس سووسک بودند که هفت دقیقه قبل از وقفه باعث شد وستهم در وقت استراحت به رهبر شایسته برسد.

چکشها با تشویق 2000 هوادار در استادیوم غارنشینی 60 هزار نفری خود مجبور شدند جلوتر بروند اما فرصت های خود را بدتر کنند.

پوگبا در دقیقه 65 بازی برگشت را با یک ضربه باشکوه از راه دور شروع کرد و چند دقیقه بعد یونایتد پیش بود ، گرینوود برگشت و در منطقه توپ را به گل زد.

وقتی یونایتد می خواست برتری خود را افزایش دهد ، راشفورد به تیر دروازه برخورد کرد و این مهاجم انگلیس بود که بعد از 12 دقیقه نتیجه را 3-1 کرد.

سولسکر گفت: “اگر 1-0 ، 2-0 پایین هستید ، پسران هنوز باور دارند و این شخصیت مهم است.” “در پایان فصل شما به عملکرد اهمیت نمی دهید.”

چلسی بالاتر می رود

چلسی نیز با پیروزی 3-1 پیروز شد که هواداران برای اولین بار از ماه مارس به استمفوردبریج بازگشتند.

فرانک لمپارد ، سرمربی چلسی گفت: “احساس حمایت از آنها خوب بود.” “2000 به نظر نمی رسد زیاد ، اما سر و صدایی که آنها می توانند ایجاد کنند باورنکردنی بود. این یک مرحله مقدماتی است ، اما از بازگشت آنها خوشحال است.”

پاتریک بامفورد وقتی در دفاع چلسی از تردید استفاده کرد و ادوارد مندی را شکست داد و هشتمین گل فصل خود را به ثمر رساند ، زود به لیدز ضربه زد.

با این حال ، مردان لمپارد اکنون در 16 مسابقه در تمام مسابقات شکست نخورده اند و نشان داده اند که چرا مدعی جدی قهرمانی هستند و برای پیروزی راحت به عقب می روند.

تیمو ورنر با واکنش سریع ژیرود ، سر شریک زندگی خود را از بالای تیرک دروازه عبور داد.

با این حال ، ژیرود که در لیگ برتر پس از چهار گل زدن مقابل سویا در لیگ قهرمانان اروپا در روز چهارشنبه ، یک شروع نادر را به دست آورد ، از روی پاس کم ریس جیمز 27 دقیقه مساوی کرد.

ایلان مسیه در دروازه لیدز به ورنر ادامه داد تا یک شب خردکننده را مقابل دروازه ادامه دهد ، اما سرانجام چلسی فرصتی برای شمردن به دست آورد که کورت زوما به گوشه کوه ماسون رفت.

و در هنگام محرومیت ، ورنر برای تأمین هر سه امتیاز به ارائه دهنده خدمات مالی Christian Pulisic مراجعه کرد.

سفر دریایی در شهر

سیتی که تنها در چهار مسابقه از 9 مسابقه پیروز شده است ، پس از ساخت 5-0 برنلی خود نشانه های شومی از بازگشت به فرم بهتر نشان می دهد.

آنها در اتحاد شروع بسیار خوبی داشتند و رحیم استرلینگ آنها را به مدت پنج دقیقه جلو آورد تا خشکسالی گل اخیر خود را پس از توپ فوق العاده وزنی کوین دی بروین به پایان برساند.

پس از ضرب و شتم استرلینگ توسط یواخیم اندرسون ، دی بروین در هفتادمین بازی گواردیولا به عنوان سرمربی ، امتیاز را از روی نقطه پنالتی افزایش داد.

گواردیولا از ولخرجی دست خود مقابل دروازه ناراحت بود اما از چهارمین کلین شیت متوالی راضی بود.

بالا رفته

وی به بی بی سی گفت: “به نظر می رسد در این فصل تیم های زیادی درگیر شوند.” “همه می توانند همه را شکست دهند. در این ماه صعود به لیگ قهرمانان مهم بود ، اکنون ما روی لیگ برتر تمرکز کرده ایم. این یک فصل طولانی خواهد بود.”

پیش از این ، دومینیک کالورت-لوین یازدهمین گل خود را در لیگ برتر در این فصل به ثمر رساند تا امتیاز اورتون را با تساوی یک بر یک مقابل برنلی که سخت تلاش می کرد و خود را از رابی بردی پیش انداخت ، حفظ کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله