“وقتی عصبانی می شود…”: یووراج سینگ در 50 سالگی ساچین تندولکار حکایتی نشنیده را به اشتراک می گذارد.

ساچین تندولکار روز دوشنبه یک مناسبت خاص را جشن گرفت. این 50 سالگی اسطوره کریکت است و آرزوها از همه جا برای او سرازیر شده است. یک دهه از بازنشستگی ساچین از کریکت بین‌المللی می‌گذرد، اما تأثیر او در بازی برای همه قابل مشاهده است. به غیر از اینکه ساچین چندین رکورد ضربه زدن را در اختیار دارد، شخصیت جنتلمنی ساچین به دیگران نیز آسیب زده است. او به دلیل رفتار آرامش در سراسر جهان بسیار مورد احترام است. یووراج سینگ، هم تیمی دیرینه ساچین تندولکار و یکی از جونیورهای معروف او، ضمن تبریک تولدش، واقعیتی را درباره او فاش کرد که کمتر شناخته شده بود. یووراج همچنین فاش کرد که ساچین یک بازیکن بزرگ تنیس روی میز است.

“خیلی چیزا میخوام بگم ولی باید مواظب حرفم باشم. وقتی عصبانی میشه باید مراقبش باشی که ازش دوری کنی! هر چی بزرگتر میشه متواضع تره… یووراج سینگ در ویدئویی که در حساب توییتر خود منتشر کرد، گفت: وقتی صحبت از کریکت به میان می آید، یک هنرمند است.

«روز پیش داشتم با او فیلم می‌گرفتم و به او گفتم پنجاهمین سالگرد تولدت است. ما چیز خاصی داریم گفت نه، 25 سالگی من است. او برای من معلم بود. به خصوص در مواقع سخت با مثبت اندیشی به من کمک می کرد. تولدت مبارک استاد عشق فراوان و آرزوی بهترین ها این خاص است.”

ریکی پونتینگ، کاپیتان سابق استرالیا، ساچین تندولکار را از نظر فنی بهترین بت‌منی توصیف کرد که تا به حال در برابر او بازی کرده است، و افزود که کریکت باز افسانه‌ای هندی همیشه راهی برای مقابله با هر چیزی که بولرها به سمت او پرتاب می‌کردند پیدا می‌کرد. پونتینگ اضافه کرد که قبل از انجام “مقایسه منصفانه” بین دو غول کریکت هند، منتظر خواهد ماند تا ویرات کوهلی کار بین المللی خود را به پایان برساند.

من همیشه گفته ام که ساچین از نظر فنی بهترین باتشینی است که تا به حال دیده ام و با یا مقابل آن بازی کرده ام.

پونتینگ پیش از پنجاهمین سالگرد تولد تندولکار به ICC Review گفت: «هر طرحی که به عنوان یک گروه بولینگ داشتیم، او راهی برای مبارزه با آن پیدا کرد، چه در هند یا استرالیا.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله