سرخپوستان بمبئی به دنبال رفع مشکلات بولینگ خود در درگیری با تایتان های گجرات هستند

برد سه برد آنها پس از باخت به پنجاب کینگز قطع شد، هندی‌های بمبئی، قهرمانان پنج دوره، به دنبال حل مشکلات بولینگ خود هستند که روز سه‌شنبه در یک مسابقه IPL در احمدآباد به مصاف گجرات تایتانز بروند. پس از شروع ضعیف معمول خود، MI از یک هت تریک با برد لذت می برد، اما عملکرد چشمگیر آنها توسط پنجاب کینگز با پیروزی 13 ران در روز شنبه شکست خورد. بمبئی از مرگ بولینگ خود ناامید شد زیرا در پنج اور آخر 96 دوش را واگذار کرد و به PBKS اجازه داد تا 214 را برای 8 پست ارسال کند و آنها باید قبل از مسابقه GT بولینگ خود را مرتب کنند.

این کوارتت سرعتی متشکل از آرجون تندولکار، جیسون بهرندورف، کامرون گرین و جوفر آرچر بود که محکوم به شکست بودند زیرا همگی بیش از 40 ران در سهمیه اورهای خود واگذار کردند.

پیوش چاولای باتجربه و همتای بولینگ اسپین او، هریتیک شوکین، با این که جریان دویدن ها را محدود می کردند، پول می گرفتند و اولی نیز دو ویکت گرفت.

واحد ضربه زنی MI بسیار قوی به نظر می رسید زیرا رتبه های بالا و متوسط ​​در میان دویدن قرار داشتند.

در حالی که روهیت شارما و ایشان کیشان در اکثر موارد شروع خوبی به تیم داده اند، بازگشت سوریاکومار یاداو به فرم یک نکته مثبت بزرگ برای MI است که به خوبی توسط دوتایی خارج از کشور کامرون گرین و تیم دیوید خدمت کرده اند.

در واقع، گرین و سوریاکومار تقریباً با 36 توپ و 75 ران در مسابقه مقابل پنجاب کینگز پیروز شدند تا اینکه توسط اورهای جادویی آرشدیپ سینگ در هنگام مرگ بولد شوند.

همه چیز برای batsmen های MI آسان تر نخواهد شد زیرا تایتان ها همچنین دارای یک حمله بولینگ قوی هستند.

GT که به دلیل ناتوانی در دفاع از مجموع خود در این فصل مورد انتقاد قرار گرفت، نشان داد که چگونه این کار را با برگزاری یک استاد کلاس در اورهای مرگ برای خفه کردن تعقیب و گریز Supergiants Lucknow در مسابقه قبلی خود انجام دهد.

ستاره بولینگ GT، مرد کامبک، موهیت شارما بود، که پس از استفاده از تغییرات خود برای نمایش اثر در مقابل تیم لاکنو، جایزه مرد مسابقه را دریافت کرد.

GT با LSG در 105 برای 1 در 14 اور در موقعیتی بد قرار گرفتند و 136 را تعقیب کردند، اما بازیکنان تحت رهبری Mohit آنها را رد کردند زیرا او برای 12 ران در فینال اوور دفاع کرد.

در حالی که محیط افشاگر بود، کهنه سرباز محمد شامی نیز در میان ویکت ها قرار داشت. با این حال، کاپیتان هاردیک پاندیا با توپ زیاد شلیک نکرده است و تا کنون فقط یک ویکت گرفته است.

به رهبری رشید خان، دپارتمان اسپین گجرات با همکارهای افغان نور احمد و جایانت تاکور که تحت فشار علیه LSG اجرا می کنند، قدرتمند به نظر می رسد.

در حالی که Jayant در دو اور آخر تنها 7 ویکت را واگذار کرد، نور در دو اور آخر تنها در پنج ویکت دو ویکت را به دست آورد تا پیروزی GT را در روز دیگر رقم بزند.

batsmen های GT مجموع را پایین نگه داشتند، اما گاهی اوقات به دلیل ناتوانی در افزایش تعداد در اوورهای میانی مقصر بودند.

در حالی که Wriddhiman Saha و Shubman Gill بهترین ران ها را به ثمر رساندند و هاردیک در آخرین مسابقه خود در بهترین حالت خود قرار داشت، GT در برابر LSG حدود 10-15 ران کوتاه بود، عمدتاً به دلیل ضربات آهسته آنها در اورهای میانی، که تیم باید به آن روی آورد.

همچنین، GT ممکن است نیاز داشته باشد که بهترین خفاش خود در خارج از کشور، دیوید میلر، زمان بیشتری را در میانه با بالا بردن او در دستور کار قرار دهد.

تایتان های گجرات:هاردیک پاندیا (ج)، سریکار بهارات، آلزاری جوزف، جاش لیتل، آبیناو منوهار، دیوید میلر، محمد شامی، دارشان نالکنده، نور احمد، ارویل پاتل، رشید خان، رایدیمن ساها، آر. سای کیشور، سای سودارسان، پرادیپ سانگوان، داسون شانکا، ویجی شانکار، موهیت شارما، شیوام ماوی، شوبمن گیل، اودین اسمیت، راهول تواتیا، متیو وید، جایانت یاداو، یاش دیال.

سرخپوستان بمبئی: روهیت شارما (ج)، سوریاکومار یداو، تیم دیوید، دیوالد برویس، تیلاک ورما، ایشان کیشان (دوت)، تریستان استابس، ویشنو وینود، کامرون گرین، آرجون تندولکار، راماندیپ سینگ، شمس مولانی، رایلی مردیت نهال شودهکین، هریته ارشد خان، دوان جانسن، پیوش چاولا، کومار کارتیکیا، راغاو گویال، جوفرا آرچر، جیسون بهرندورف، آکاش مدوال.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله