“وقتی به او نیاز داریم…”: AB De Villiers ادای احترام ویژه ای به Virat Kohli می کند

ویرات کوهلی هفتمین تن IPL خود را به ارمغان می آورد© BCCI

ویرات کوهلی وقتی هفتمین قرن IPL خود را در روز یکشنبه مطرح کرد بار دیگر مورد توجه قرار گرفت. بازکننده‌های رویال چلنجرز بنگلور دومین صد نفر متوالی خود را در IPL 2023 در یک مسابقه ضروری مقابل گجرات تایتانز به ثمر رساندند و بیشترین تعداد تن را در تاریخ لیگ غنی از نقدینگی از آن خود کردند. کوهلی برای رسیدن به سه رقم به 60 توپ نیاز داشت زیرا ضربه او باعث شد تا RCB در 20 اور به 197/5 برسد. با این حال، RCB در نهایت بازی را باخت زیرا GT در 19.1 اوور پس از تن شکست ناپذیر Shubman Gill هدف را تعقیب کرد. هم تیمی سابق او در RCB، AB de Villiers که تحت تاثیر عملکرد کوهلی قرار گرفته بود، نتوانست احساسات خود را پنهان کند و او را تحسین کرد.

ضربه زن سابق آفریقای جنوبی در توییتر خود نوشت: “ویرات وقتی به او نیاز داریم آنجاست!”

کوهلی هفتمین قرن IPL خود را در حالی به ثمر رساند که رویال چلنجرز بنگلور با امتیاز 197 برای 5 مقابل گجرات تایتانز در یک مسابقه نهایی مرحله نهایی برای تیم میزبان در بنگلور در روز یکشنبه به ثمر رسید.

هنگامی که از RCB خواسته شد ابتدا با خفاش بزند، RCB شروع سریعی داشت و هم Faf du Plessis (28 توپ از 19 توپ) و هم Virat Kohli (101 نه از 61) مرزها را به دلخواه پیدا کردند. این دومین صدم متوالی کهلی بود. به لطف رویکرد تهاجمی خود، RCB 62 ران در نیمه اوور به ثمر رساند.

برای GT، نور احمد دو ویکت و محمد شامی، یاش دیال و رشید خان هر کدام یک ویکت اسکالپ کردند.

پیش از این، شروع مسابقه به دلیل بارش شدید باران که باعث خیس شدن زمین ورزشگاه M. Chinnaswamy شده بود، تقریبا یک ساعت به تاخیر افتاد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله