“از نفرت تعجب نمی کنم…”: رابین اوتاپا ستاره برنده جام جهانی T20 هند در حال ترول شدن

رابین اوتاپا یکی از اعضای برجسته تیم برنده جام جهانی T20 هند در سال 2007 بود. او همچنین برای چندین فرنچایز IPL از جمله Chennai Super Kings، Rajasthan Royals، Kolkata Knight Riders، Royal Challengers Bangalore بازی کرده است. او بخشی از تیم Chennai Super Kings بود که عنوان IPL 2021 را به دست آورد و همچنین بخشی جدایی ناپذیر از تیم Kolkata Knight Riders بود که در سال 2014 با کاپیتانی Gautam Gambhir این عنوان را به دست آورد. او اکنون از کریکت هند بازنشسته شده است. در حالی که اوتاپا در لیگ های خارجی این فرنچایز حضور داشته است، او همچنین یک کارشناس پخش کننده رسمی IPL است.

سه‌شنبه شب، اوتاپا یک پست احساسی در توییتر منتشر کرد: «از نفرتی که برای تجربه‌ام به اینجا می‌رسم تعجب نمی‌کنم. درود و عشق برای همه شما!!”

اگرچه زمینه این توییت نامشخص بود، چندین کاربر توییتر آن را در نتیجه ترولینگی که یوتاپا پس از اظهار نظر وی مبنی بر اینکه اگر فرصت داشته باشد، CSK یک امتیاز IPL خواهد بود، به آن اشاره کردند، که او مایل است بازی. ظاهراً این بیانیه برای طرفداران تیم های دیگری که او در آنها بازی می کرد چندان خوشایند نبود.

من در IPL بازی نخواهم کرد زیرا قبلاً از کریکت هند بازنشسته شده ام. “اگر می توانستم دوباره بازی کنم، مرد CSK، دست پایین!” او در سینما جیو گفت.

یکی از توییت‌های رابین اوتاپا چنین بود: «بیایید @ChennaiIPL!! #زرد» یکی از کاربران توییتر نوشت: «برادر یکی دو فصل با چنای بازی کرد و روحش را فروخت. من هرگز ندیده بودم که او اینطور از Kkr حمایت کند.

اوتاپا در پاسخ به این توئیت نوشت: “وفاداری و احترام خیلی زیاد است دوست من!!”

چندین توئیت دیگر به اوتاپا ارسال شد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله