واکنش دیوید وارنر به درام بدون توپ که می بیند Sunrisers Hyderabad Trump Rajasthan Royals

علیرغم خروج بدون تشریفاتش از سانرایزرز حیدرآباد، کاپیتان سابق دیوید وارنر از اینکه امتیاز قدیمی خود را در برابر راجستان رویالز در بازی یکشنبه لیگ برتر هند (IPL) برتری می‌دهد بسیار خوشحال شد. SRH با خطای بدون توپ توسط Sandeep از RR برخورد کرد. شارما برای کسب پیروزی 4 ویکت. عبدالصمد در حالی که Sunrisers Hyderabad 215 را تعقیب کرد تا راجستان رویالز را مبهوت کند، یک توپ آخر شش را شکست. وارنر که از برد پر درام حیدرآباد خوشحال بود، در توییتر نوشت: “چه IPL خوبی، گلن فیلیپس تعظیم می کند، Sunrisers خوب بازی می کند.”

ساندیپ شارما، بازیکن حیدرآباد، که 17 ران تا پایان فینال فاصله داشت، شاهد افتادن صمد روی اولین توپ و سپس گرفتار شدن بر روی ششمین توپ بدون توپ بود که جشن پیروزی راجستان را متوقف کرد.

چهار توپ دیگر برای بردن آخرین توپ و سه تا برای بردن بازی به یک سوپر اوج نیاز بود.

حیدرآباد با گلن فیلیپس نیوزلند با یک توپ هفت 25 که تعقیب و گریز را زنده کرد، بازی را برگرداند و به 174-5 رسید.

فیلیپس با خرید هری بروک، خرید بزرگ انگلیس که عملکرد ضعیفی نداشت، وارد تیم حیدرآباد شد، در حالی که جو روت انگلیسی اولین بازی فصل خود را برای راجستان انجام داد.

این پیروزی با ضربه های کلیدی آبیشک شارما (55)، راهول تریپاتی (47) و هاینریش کلاسن (26) در بالاترین تعقیب و گریز تیم در تاریخ IPL به دست آمد.

ارقام بولینگ یوزوندرا چاهال 4-29 بعد از گرفتن ویکت های کلیدی، از جمله دو در یک، بیهوده بود.

راجستان پس از سکوی ویکت دوم 138 بین جوس باتلر که 95 توپ 59 تحویلی را شکست داد و 38 توپ 66 کاپیتان سانجو سامسون، راجستان 214 بر 2 پیروز شد.

باتلر با 20 نفر اول خود به آرامی شروع کرد اما به زودی دنده خود را تغییر داد تا به پنجاه سالگی خود اضافه کند.

بوولر بوونشوار کومار به باتلر قرنش را رد کرد تا او را با lbw بیرون بکشد، اما سامسون اینینگ ها را با 17 ران به پایان رساند.

با ورودی های AFP

موضوعات مطرح شده در این مقاله