ساچین سیواچ با پیروزی برای اولین بار در جام جهانی بازی می کند، دو هندی دیگر تعظیم می کنند

ساچین سیواچ (54 کیلوگرم) در اولین رقابت خود در مسابقات قهرمانی جهان با یک برد آسان شروع به پرواز کرد، در حالی که دو بوکسور هندی دیگر روز دوشنبه از مسابقات در تاشکند کنار رفتند. برنده مسابقات قهرمانی جوانان جهان در سال 2021 در حالی که با نتیجه 5 بر 0 به اتفاق آرا بر سرهی نوواک مولداوی پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی اولیه دسته وزنی براش رسید، مهارت فنی خود را به نمایش گذاشت. با این حال، این پرده برای گویند ساهانی (48 کیلوگرم) و نوین کومار (92 کیلوگرم) بود. هر دو بوکسور به اتفاق آرا شکست خوردند. ساچین از همان ابتدا مسئولیت مراحل را بر عهده گرفت و در مرحله یک شانزدهم بی‌رحمانه به نواک حمله کرد.

این جوان 23 ساله با استفاده از مزیت قد خود و دستیابی بیشتر، ترکیبی از مشت ها را به کار گرفت تا در راند اول شرکت کند.

دور دوم فیلمنامه مشابهی را دنبال کرد و ساچین مشت های زیادی را به زمین زد که تاثیرگذارترین آنها ترکیبی از ضربه مستقیم، چپ و سپس راست هوک بود. دفاع او به اندازه حمله او قوی بود زیرا دور رینگ می رقصید و از مشت های حریف فرار می کرد.

اگرچه دو راند اول به نفع او قطعی شد، اما ساچین در سه دقیقه پایانی کوتاه نیامد. او همچنان با ضربات مشت‌های مختلف، از جمله ضربه‌های بالا، به مولداوی بدبخت ضربه زد تا برد بزرگ را به دست آورد.

وی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی با محمود صابیرخان دارنده مدال نقره مسابقات جهانی 2021 دیدار خواهد کرد.

ناوین که در برابر انمانوئل ریس دارنده مدال برنز قهرمانی جهان در سال 2021 قرار داشت، کاملاً توسط اسپانیایی مغلوب شد.

او در همان راند اول شمارش ایستاده را به دست آورد و هرگز در رینگ تهدیدآمیز یا حتی راحت به نظر نمی رسید، زیرا او در تلاش برای ضربه زدن به ضربات مشت بود.

ریس باتجربه که در رتبه دوم قرار دارد، از نظر فنی بسیار برتر از هندی بود و بوکسور اسپانیایی از این برای تسلط بر مسابقه و کسب پیروزی راحت استفاده کرد.

سهانی در نوبت عصر به مصاف سهیل الله ورداوی دارنده مدال برنز قهرمانی جهان از گرجستان رفت و در یک مبارزه با سرعت بالا به مصاف هم رفت.

او مشت های زیادی زد، اما گوویند نیز مانند نوین برای اتصال مشت هایش به سختی تلاش کرد و کمی کندتر از الله وردوف بود.

ساحانی در جام جهانی 2021 در همان مرحله مغلوب همان حریف شد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله