رحمان الله قرباز، ستاره KKR، قبل از گرفتن یک بازی آکروباتیک در برابر PBKS، لگدمال می‌کند. نگاه کن

وارون چاکرابورتی به دویدن عالی خود با سه ویکت حیاتی ادامه داد زیرا نایت سواران کلکته یک نمایش بولینگ مرتب تولید کردند تا پنجاب پادشاهان را به 179 برای هفت نفر در یک مسابقه IPL که باید برنده شود در روز دوشنبه در کلکته ایجاد کرد. در روزی که سونیل نارین (4-0-29-0) خوب بود، اما دوباره بدون گلوله رفت، چاکرابورتی از طبیعت کند مسیر لذت برد که در آن توپ عجیب و غریب به دست آمد و با ارقام عالی 4-0-26-3 پس از بازگشت به زمین برگشت. PBKS خفاش را انتخاب کرد.

برای PBKS بدتر می شد، اما دو نفر شاهرخ خان (21 خارج از بازی؛ 8b) و هارپریت برار (17 خارج از بازی؛ 9b) امتیاز را در دو اور آخر به طرز درخشانی بالا بردند و 36 ران برای 40 ران بدون استراحت انجام دادند. . که فقط 16 توپ خارج شد.

چاکرابورتی که تازه از آخرین قهرمانی هایش در دفاع از 9 ران در برابر سانرایزرز حیدرآباد بود، دو نفر پنجاب را به شکل لیام لیوینگستون و جیتش شارما که به نظر می رسید از وسط کمر شکسته بودند حذف کرد.

لیوینگستون به بهترین ضربه ویرانگر خود نگاه می کرد و در اوور پنجم آندره راسل را سه تا چهار شکست داد.

لیوینگستون که در توپ 15 9 توپ خطرناک به نظر می رسید، با شکست سریع پای کامل از چاکرابورتی بازگردانده شد و توسط یک پای شاقول روی پای عقبی به دام افتاد.

با هارشیت رانا (3-0-33-2) که در نیمه دوم دو گل به دست آورد، KKR در نیمه اول شروعی عالی داشت و PBKS را به 58/3 کاهش داد. اولین ویکت رعنا پس از آن بود که رحمان الله قرباز حتی پس از کمی لکه دار شدن، یک ضربه آکروباتیک گرفت.

کاپیتان شیخار داوان (57؛ 47 ب) روز گذشته در برابر دهلی کپیتالز اینینگ شبیه ویرات کوهلی ایجاد کرد، اما چپ دست هرگز نتوانست از زمین بلند شود و توسط کاپیتان KKR نیتیش رانا اخراج شد.

داوان با جیتش شارما (21) 53 همکاری کرد.

رانا یک بار در نیمه اورها و سپس در اورهای هشتم، سیزدهم و هفدهم وقتی که سهمیه خود را با پاکسازی ریشی داوان با یک ضربه نادرست، سهمیه خود را تکمیل کرد، چاکرابورتی را به طرز درخشانی بولد کرد.

ریشا (19؛ 11 ب) قصد داشت چاکرابورتی را برای شش در توپ اول شکست دهد، اما اسپینر KKR آخرین خنده را داشت.

روی یک ویکت ادن که از بیرون خشک‌تر به نظر می‌رسید، ویکت بان رانا با زدن دو ضربه در دو اوور پس از اینکه پرابهسیمران یک ضربه سه مرزی شیک از آرورا در اوور اول زد، شروع عالی را به KKR داد.

گورباز در تلاش دوم پرابسیمران را بلند کرد و در اوور بعدی، رانا به بانوکا راجاپاکسا بازگشت که سه توپ را به توپ زد.

با این حال، جزر و مد همچنان به نفع PBKS متمایل شد که لیام لیوینگستون با فرم خوب با آندره راسل با سه حرکت چهارگانه پشت سر هم در اوور نوزدهم مقابله کرد.

PBKS بعد از 5 اور در مسیر 51/2 نگاه کرد که چاکرابورتی لیوینگستون را با یک شاقول روی پای عقب در اوور حیاتی برای KKR گرفتار کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله