“هیچ وقت گرفتار نشدم”: ستاره سابق هند فرم ویرات کوهلی را برای IPL 2023 خلاصه می کند

فرم ویرات کوهلی یک تقویت بزرگ برای RCB در این فصل بوده است.© AFP

کمپین Royal Challengers Bangalore (RCB) در IPL 2023 تاکنون متفاوت بوده است. تیم فاف دو پلسیس تا کنون چهار بازی انجام داده و دو برد و دو باخت به ثبت رسانده است. علیرغم نتایج متفاوت، فرم batsman ستاره و کاپیتان سابق Virat Kohli یک تقویت بزرگ برای RCB بوده است، که امسال برای اولین قهرمانی خود در IPL تلاش می کنند. روز شنبه، کوهلی سومین نیم قرن فصل خود را در حالی به ثمر رساند که RCB توانست دهلی کپیتالز را شکست دهد.

میتالی راج، کاپیتان سابق زنان هند، معتقد است که ضربه کوهلی به سایر بازیکنان تیم انگیزه می دهد تا عملکرد خوبی داشته باشند.

میتالی راج که در کریکت لایو در Star Sports صحبت می‌کرد، گفت: «در T20s، این اولین لحظه‌ای است که لحن تیم را مشخص می‌کند و ویرات دقیقاً این کار را در برابر دهلی کپیتالز انجام داد. ویرات بازیکنانی را که با سرعت 140/150 کیلومتر بر ساعت توپ می زنند سرزنش می کند. هرگز توسط بولرها گرفتار نمی شود.» نرخ ضربه ای که او در وسط توپ می زند، به بقیه بت زن ها اطمینان می دهد که وقتی وارد میدان شوند، عملکرد خوبی خواهند داشت.

کوهلی امتیاز 50 را به ثمر رساند تا بنگلور میزبان را به 174-6 برساند، در مجموع بازیکنان آنها دفاع کردند تا دهلی را به 151-9 در اولین بازی روز محدود کنند. او در ضربات 34 توپی خود 6 چهار و یک شش توپ را شکست.

ویجیکومار ویشاک، پسر اول و محلی، ارقام 3-20 را برای رهبری بولینگ به دست آورد، در حالی که محمد سراج، رهبر سرعت، دو ویکت را به دست آورد.

RCB روز دوشنبه با CSK به رهبری MS Dhoni مقابله خواهد کرد. آنها با پیروزی در چیناسوامی از حریفان خود عبور خواهند کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله