روهیت شارما از شیخار داوان و دیوید وارنر پیشی گرفت و رکورد بزرگ IPL را به نام خود ثبت کرد

روهیت شارما در اقدامی برای سرخپوستان بمبئی در IPL 2023© BCCI

روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی، روز یکشنبه در ورزشگاه وانکهده، با به ثمر رساندن بیشترین دوندگی مقابل یک حریف در تاریخ لیگ برتر هند (IPL) به یک نقطه عطف دیگر دست یافت. روهیت ‘هیتمن’ شارما 20 (13) از جمله یک چهار و دو شش در برابر نایت رایدر کلکته به ثمر رساند. این امتیاز تعداد او را به 1040 دوش در برابر KKR رساند. در تعقیب هدف 186، تیم بمبئی شروع خوبی داشت، زیرا بازکننده‌های آنها ایشان کیشان و روهیت شارما در اور دوم بازی به مدت 16 ران با شاردول تاکور بولینگ کردند. دوتایی بمبئی به فرم تاول‌آمیز خود ادامه دادند و با کمک دو شش و یک چهار ران، 17 ران باولینگ Umesh Yadav را انجام دادند.

چرخش مداوم ضربات و برداشتن مرزها برای تفریح، بمبئی را تحت فشار نگه داشت. بازکننده‌ها در بمبئی با تحویل‌های بی‌ثباتی که ارائه می‌شد، کنار آمدند و از فرصت‌های گلزنی که توسط تیم‌های کلکته ایجاد شد، استفاده کردند.

کیشان، در فرم گرم، سونیل نارین را برای 22 ران در اور چهارم با دو شش بولینگ زد تا تیمش از مرز 50 ران عبور کند.

این جفت تهاجمی بیش از 60 دوش را در 5 اور انجام داد، اما شراکت 65 ران بین بازکننده ها شکست خورد زیرا سویاش شارما روهیت را برای 20 بار اخراج کرد.

سوریاکومار یاداو، خفاش‌باز راست‌دست، بیرون آمد تا خفاش کند. کیشان در اوور هشتم بازی با توپ 21 نیم قرن به فرم داغ خود ادامه داد. کیشان پس از زدن حداکثر در اوور نهم، طعمه توپ خیره کننده وارون چاکرابورتی شد. ایشان کیشان قبل از کسب امتیاز خیره کننده 52 امتیاز از تنها 22 تحویل خارج شد.

تیلاک ورما سپس برای خفاش بیرون آمد. بازیکنان بمبئی به خوبی ضربه زدند و به بازیکنان کلکته استراحتی ندادند، زیرا توپ‌های آزاد پیشنهادی را ترک کردند. سپس سویاش شارما یک تحویل خیره کننده را با 30 تخفیف از 25 به بولینگ تیلاک وارما تحویل داد.

تیم دیوید سپس به خفاش آمد و چاکرابورتی را برای 15 ران با دو ماکسیمم شکست داد. سپس سوریاکومار پس از به ثمر رساندن 43 ران در هفدهمین مسابقه به شاردول تاکور قربانی شد.

نیهال وادهرا سپس به ضربات خفاش آمد اما نتوانست کار زیادی انجام دهد زیرا پس از به ثمر رساندن تنها 6 ران به پاویون بازگردانده شد. در اوور هجدهم، دیوید تیمش را به پیروزی 5 ویکت مقابل KKR هدایت کرد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله