درباره سانجو سامسون، پیام بیهوده هارشا بوگل به انتخاب کنندگان تیم هند

سانجو سامسون یک گل 32 توپ 60 برای راجستان رویالز به ثمر رساند© BCCI/Sportzpics

راجستان رویالز در مقابل مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز، یک نمایش تعقیب و گریز هیجان انگیز را با کاپیتان سانجو سامسون که با خفاش رهبری می کرد، برگزار کرد. سامسون با تعقیب یک هدف 178 ران، موفق شد 32 توپ در مقابل 60 توپ را به ثمر برساند در حالی که شیمران هتمایر تیم را با 56 گل شکست ناپذیر به خانه برد. در حالی که رویالز در صدر جدول لیگ برتر هند (IPL) 2023 قرار گرفت، صحبت ها درباره وضعیت بین المللی سامسون سیل شبکه های اجتماعی را فرا گرفت. رسانه ها. حتی کارشناس معروف کریکت، هارشا بوگل، پیامی قوی برای رای دهندگان ملی ارسال کرد.

سامسون یکی از با استعدادترین بت‌بازان در کریکت است. اگرچه او داخل و خارج از تیم هند بوده است، بسیاری بر این باورند که یک بازی پشت سر هم در ویکت زنی T20I باعث می شود که او به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران کریکت هند ظاهر شود.

پس از اینکه سامسون رهبری حمله رویالز به تایتان ها را دید، بوگل در توییتی نوشت: “من هر روز برای سانجو سامسون در تیم هند T20 بازی می کنم.”

سامسون نه تنها با خفاش در این IPL بلکه با رهبری خود نیز تحت تأثیر قرار گرفته است. کریکت‌باز متولد کرالا که سال گذشته راجستان را به فینال رسانده بود، اعتمادی مشابه به واحد خود نشان می‌دهد.

“وقتی مخالف با کیفیت را روی یک ویکت با کیفیت بازی می‌کنید، چنین بازی‌هایی را دریافت می‌کنید. من بسیار خوشحالم که در چنین بازی‌ای شرکت می‌کنم و به برتری می‌رسم. مهم این بود که بولرهایمان را تغییر دهیم، آنها کریکت با کیفیت بازی کردند و ما امروز کل تیم به خوبی وارد زمین شد و ما می‌توانیم آنها را به 170 نفر محدود کنیم. شروعی که داشتیم نشان می‌دهد که چقدر ویکت خوبی بود. توپ جدید، کیفیت بولینگ سوئینگ خوب بود و ما باید به آن احترام بگذاریم.

اما امروز آمدن زامپا راهی برای مقایسه با حریفان بود. او یک مسابقه برای میلر بود و تقریباً یک ویکت به دست آورد اما گیرش حذف شد. (در مورد هتمایر) او موقعیت‌های آسان را دوست ندارد، ما دوست داریم او را در آن موقعیت‌ها قرار دهیم، زیرا او معمولاً بازی‌های ما را از آن موقعیت‌ها برنده می‌شود.”

راجستان پس از کسب رتبه اول در جدول امتیازات، به دنبال پیشرفت بیشتر در مسابقات لیگ باقی مانده از رقابت خواهد بود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله