هندی‌های بمبئی پیراهن IPL همیشگی خود را مقابل KKR نخواهند پوشید. از همین رو

بازیکنان هند هندی بمبئی (MI) که پنج بار قهرمان IPL شده‌اند، برای دیدار یکشنبه 16 آوریل مقابل کلکته نایت رایدرز (KKR) پیراهن تیم زنان خود را خواهند پوشید. این بخشی از روز آموزش و ورزش برای همه (ESA) ابتکار حق رای بمبئی است. تیم زنان MI، به رهبری کاپیتان هند، هارمن پیت کائور، ماه گذشته پس از شکست دهلی کپیتالز در فینال، اولین جام WPL خود را به دست آورد. برای بازی مقابل KKR در ورزشگاه Wankhede، بازیکنان MI پیراهن‌های مخصوصی خواهند پوشید تا ایده ورزش را به عنوان یک گزینه شغلی برای دختران در کشور ترویج کنند.

در ویدئویی که توسط MI در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است، ایشان کیشان در حال جعبه گشایی پیراهن جدید برای بازی یکشنبه دیده می شود و پس از آن ابراز تمایل کرد که بخشی از ابتکار عمل باشد.

به عنوان بخشی از این ابتکار، MI همچنین بیش از 19000 دختر جوان از سازمان های غیردولتی مختلف را در روز یکشنبه در استادیوم خواهد داشت.

چند بازیکن از تیم بانوان نیز برای بازی با KKR در ورزشگاه حضور خواهند داشت.

پس از باخت دو بازی اول خود، MI سرانجام اولین برد خود در IPL 2023 را با شکست دادن DC در روز سه شنبه به ثبت رساند.

روهیت شارما یک مسابقه را به ثمر رساند که با 65 پیروزی مقابل دی سی به ثمر رسید.

با این حال، MI احتمالاً بدون بازیکن ace خود، جافری آرچر، که از زمان حضورش در اولین بازی فصل به دلیل مشکل آرنج تازه از میادین دور بوده است، حضور خواهد داشت. جیسون بهرندورف و رایلی مردیث باید مسئولیت بخش بولینگ سریع را بر عهده بگیرند در حالی که انتظار می‌رود پیوش چاولا از بازی قبلی که امتیاز 3/22 را کسب کرد، به فرم خود ادامه دهد.

ترکیب سرخپوستان بمبئی: روهیت شارما (ج)، سوریاکومار یداو، تیم دیوید، دیوالد برویس، تیلاک وارما، ایشان کیشان (واک)، تریستان استابس، ویشنو وینود، کامرون گرین، آرجون تندولکار، راماندیپ سینگ، شمس مولانی، ریلی مردیث نیهال ، هریتیک شوکین، ارشد خان، دوان جانسن، پیوش چاولا، کومار کارتیکیا، راگاو گویال، جوفرا آرچر، جیسون بهرندورف، آکاش مدوال.

موضوعات مطرح شده در این مقاله