«هنوز برای یادگیری یوکر»: محمد شامی تصویری را با پریتی زینتا به اشتراک می گذارد. امضا را از دست ندهید

محمد شامی عکسی را با پریتی زینتا، مالک PBKS به اشتراک گذاشت.© توییتر

عکسی از گجرات تایتانز و محمد شامی پیسر هند به همراه پریتی زینتا، مالک مشترک پنجاب کینگز، در رسانه های اجتماعی دست به دست می شود. این تصویر پس از مسابقه بین GT و PBKS در استادیوم IS Bindra در Mohali در 13 آوریل کلیک شد. روز شنبه، شامی که از سال 2019-2021 در سه فصل برای پنجاب بازی کرد، همچنین یک عکس ویروسی با شرح شگفت انگیز به اشتراک گذاشت. شامی با مجموعه ای از ایموجی ها نوشت: “فعال کردن خاطرات قدیمی. Yorker Seekhna Abhi Baki Hai.”

در صحبت کردن از این مسابقه، شوبمن گیل در برد 6 ویکت در پیروزی مدافع عنوان قهرمانی IPL GT بر PBKS بازی کرد.

گجرات به رهبری هاردیک پاندیا برای پیروزی آماده به نظر می رسید تا اینکه سام کوران، بازیکن همه کاره انگلیس، گیل را در آخرین اوور تعقیب و گریز 67 حذف کرد تا امیدهای پنجاب افزایش یابد.

پنجاب، که کاپیتان آن شیخار داوان، بازکننده اسبق هند بود، تنها توانست 153-8 را پس از اینکه حریفان آنها را وارد میدان کرد، به ثمر برساند.

کوران، گران‌ترین بازیکن تاریخ مسابقات با 2.23 میلیون دلار، سعی کرد از 7 اور آخر دفاع کند اما راهول تواتیا توپ ماقبل آخر را برای 4 ضربه زد تا برنده بازی شود.

پیش از این، هیچ یک از خفاش‌بازان پنجاب نتوانستند استارت‌های آهسته و نامنظم خود را به مجموع بالاتر تبدیل کنند، زیرا با عملکرد بسیار منظم بولینگ GT روبرو شدند.

(با ورودی های AFP)

موضوعات مطرح شده در این مقاله