“نقش صفر مربی…”: ویرندر سهواگ از ریکی پونتینگ پس از پنجمین شکست پیاپی دهلی کپیتالز انتقاد کرد.

Virender Sehwag احساس می کند که ریکی پونتینگ سرمربی دی سی باید پاسخگو باشد.© BCCI/IPL

بدبختی های دهلی کپیتالز (دی سی) در لیگ برتر هند (IPL) 2023 ادامه یافت زیرا تیم تحت رهبری دیوید وارنر پنجمین شکست متوالی خود را در روز شنبه متحمل شد. دی سی توسط رویال چلنجرز بنگلور در ورزشگاه ام چیناسوامی شکست خورد. با تعقیب مجموع 175، DC در 20 اور پس از سقوط درجه یک به 151/9 محدود شد. ویرندر سهواگ بتمن سابق هند معتقد است که ریکی پونتینگ سرمربی دی سی باید مسئول پنج شکست متوالی این تیم در مسابقات باشد.

فکر می‌کنم قبلاً گفتم که پنجاب تبر را به دهلی داده است، بنابراین اکنون تبر به دهلی رسیده است. وقتی تیم می بازد، مربیان پاسخگو هستند، بنابراین وقتی تیم می بازد، باید پاسخگو باشند. حتی ما گفتیم که بسیاری از اوقات پونتینگ کار درخشانی انجام داده و آنها را به فینال رسانده است و اکنون تقریباً هر سال به پلی آف می روند. او تمام آن اعتبار را گرفت، حالا باید آن اعتبار را هم بگیرد.”

این تیم هندی نیست که آنها اعتبار بردهای خود را بدانند و شخص دیگری را برای باخت های خود مقصر بدانند. در تیم IPL نقش مربی وجود ندارد. مسئولیت زیادی در مدیریت یک مرد و دادن این اعتماد به بازیکنان وجود دارد، اما در نهایت یک مربی فقط زمانی خوب به نظر می رسد که تیم عملکرد خوبی داشته باشد، که در دهلی اصلاً اینطور نبود. من احساس می‌کنم دهلی به نقطه‌ای رسیده است که آن‌ها در مورد اینکه برای تغییر ثروت خود چه کاری باید انجام دهند دچار مشکل شده‌اند.»

دی سی به عنوان تنها تیمی که هنوز در مسابقات IPL 2023 پیروز نشده است در انتهای جدول امتیازات باقی مانده است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله