“سوراو گانگولی، رئیس سابق BCCI…”: نظر تند راوی شاستری پس از تسلیم پایتخت دهلی

با ریکی پونتینگ به عنوان سرمربی و سوراو گانگولی به عنوان مدیر کریکت، پایتخت دهلی (دی سی) دو تن از تیزبین ترین ذهن ها در کریکت جهان را در اختیار دارد. با این حال، دی سی هنوز یک بازی را در فصل لیگ برتر هند (IPL 2023) نبرده است. دی سی روز شنبه توسط رویال چلنجرز بنگلور (RCB) شکست خورد و این پنجمین شکست متوالی آنها در این رقابت ها بود. تیم تحت رهبری دیوید وارنر با صفر امتیاز در انتهای جدول باقی مانده است.

سرمربی اسبق هند راوی شاستری نه از حق امتیاز و نه گانگولی دریغ نکرد. شاستری در اظهار نظر در مورد بازی خود در برابر RCB، به گنگولی پرداخت.

اکنون مشکل دهلی کپیتالز این است که، به خصوص با روشی که سایر تیم‌ها پیش می‌روند، شما چهار ضربه را از دست می‌دهید، بازگشت بسیار بسیار سخت می‌شود. در این گودال افرادی هستند که عادت به باخت ندارند. ریکی پونتینگ یکی است. دیوید وارنر هم همینطور او همچنین در طرف برنده بود. بحث از دست دادن نیست. نکته این است که شما را شکست دهند. پنج در یورتمه است و به نظر نمی رسد که برنده شوید. از دست دادن بازی های نزدیک یک چیز است، اما اگر حریف را شکست دهید، داستان خوشحال کننده ای نیست. سوراو گانگولی، رئیس سابق هیئت مدیره. او باید فکر می کرد که طبقه بالا خوب است.”

کاپیتان دی سی، وارنر، علیرغم پنجمین شکست متوالی تیمش، همچنان به یک چرخش امیدوار است.

ویرات کوهلی امتیاز 50 را به ثمر رساند تا بنگلور میزبان را به 174-6 برساند، در مجموع بازیکنان آنها دفاع کردند تا دهلی را به 151-9 در اولین بازی روز محدود کنند.

دهلی هرگز در تعقیب و گریز شرکت نکرد و ویکت های معمولی را از دست داد.

حتی وارنر که با سه نیم قرن در مسابقات 228 دوش به ثمر رساند اما با نرخ ضربات دست و پنجه نرم کرد، تنها 19 دوش را به ثمر رساند.

مانیش پاندی 50 گل زد اما بقیه ضربه زدن از هم پاشید زیرا ویجیکومار ویشاک اولین و پسر محلی ارقام 3-20 را برای RCB به دست آورد.

بازگشت میچل مارش، که پس از ازدواج در استرالیا بازگشته است، تأثیر مثبتی بر توپ داشت، اما نتوانست شروع خوبی برای تیمش در تعقیب و گریز داشته باشد.

(با ورودی های AFP)

موضوعات مطرح شده در این مقاله