“می خواستم برم”: هاردیک پاندیا در تیمی که پس از آزادی توسط سرخپوستان بمبئی ادعای او کرد. نه تایتان های گجرات

هاردیک پاندیا فاش کرد که سوپر غول‌های لاکنو (LSG) نیز با او تماس گرفته‌اند.© BCCI/IPL

تصمیم هندی‌های بمبئی (MI) برای آزاد کردن ستاره همه‌جانبه قبل از حراج مگا لیگ برتر هند (IPL) 2022 مطابق برنامه پیش نرفت زیرا قهرمانان پنج دوره فصل گذشته در انتهای جدول امتیاز قرار گرفتند. با این حال، معلوم شد که برای هاردیک شانس بزرگی بود زیرا او به عنوان کاپیتان یکی از دو فرنچایز جدید، Gujarat Titans منصوب شد. هاردیک با هدایت فرنچایز به عنوان قهرمانی IPL در فصل اول، اعتمادی را که توسط مدیریت سلب شده بود جبران کرد.

با این حال، هاردیک فاش کرد که یک فرنچایز جدید دیگر – Lucknow Super Giants (LSG) – نیز با او تماس گرفته است. هاردیک گفت از آنجایی که می‌دانست KL Rahul مدیریت LSG را بر عهده خواهد داشت، وسوسه شده بود که با دوستش در فرنچایز بازی کند.

من همچنین از فرنچایز دیگری (Lucknow Super Giants) تماس گرفتم که یک فرنچایز جدید در IPL بود. شخصی که می شناختم (KL Rahul) تیم را مدیریت می کرد. هاردیک در پادکست گجرات تایتانز گفت: با توجه به صحنه ای که در آن حضور داشتم، این برای من بسیار مهم بود، جایی که واقعاً می خواستم با کسی که مرا می شناسد بازی کنم.

من همیشه بر این باور بوده‌ام که افرادی که مرا می‌شناسند دیدگاه متفاوتی نسبت به افرادی دارند که هرگز من را ندیده‌اند یا نزدیکم نکرده‌اند. وقتی این فرصت را پیدا کردم که با کسی که می شناسم کار کنم، واقعاً می خواستم به این سمت بروم.”

هاردیک توسط GT به عنوان برترین انتخاب انتخاب شد و با مبلغ 15 کرور به فرنچایز پیوست، در حالی که رشید خان و شوبمن گیل دو پیش نویس دیگر این فرنچایز بودند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله