ارلینگ هالند در بازی دوگانه منچسترسیتی، آرسنال را تحت فشار قرار می دهد.

مهاجم نروژی در نیمه اول پیروزی 3-1 سیتی مقابل لسترسیتی دو گل به ثمر رساند.© AFP

ارلینگ هالند روز شنبه با رکورد گلزنی در لیگ برتر در یک فصل 38 بازی برابری کرد، زیرا منچسترسیتی فاصله خود را با آرسنال، صدرنشین، تنها به 3 امتیاز پس از یک روز دراماتیک در رقابت برای چهار تیم برتر کاهش داد. مهاجم نروژی در نیمه اول پیروزی 3-1 سیتی مقابل لستر که در معرض خطر سقوط بود، دو گل به ثمر رساند تا تعداد گل های خود را به 32 گل برساند – مانند محمد صلاح، مهاجم لیورپول در فصل 2017/18. جان استونز قبل از پنالتی و ضربه هوشمندانه هالند در ورزشگاه اتحاد دروازه را باز کرد.

پپ گواردیولا در نیمه دوم جایگزین این بازیکن 22 ساله شد و او فرصتی برای ثبت رکورد 34 گل در یک فصل در دوره لیگ برتر – که در 42 روز بازی برای هر تیم ثبت شد – را از او سلب کرد.

لستر، زیر نظر دین اسمیت برای اولین بار، در نیمه دوم توسط کلهچی ایهاناچو یک گل به ثمر رساند اما چهارمین شکست متوالی را متحمل شد و از انتهای جدول در رده دوم باقی ماند.

سیتی که به دنبال پنجمین عنوان قهرمانی لیگ برتر در شش سال گذشته است، با 70 امتیاز، سه امتیاز کمتر از آرسنال در 8 بازی مانده به پایان است – توپچی ها یکشنبه با وستهم بازی خواهند کرد.

این دو تیم در تاریخ 26 آوریل در اتحاد در یک دیدار بالقوه – بازی بعدی سیتی در لیگ به مصاف هم خواهند رفت.

گواردیولا که تیمش در حال حاضر 10 بازی متوالی در تمام رقابت ها را برده است، گفت: همانطور که اخیراً گفتم، برد، برد، برد است.

آنها در این فصل عملکردی باورنکردنی داشته اند و فکر نمی کنم امتیازات زیادی را از دست بدهند، بنابراین ما باید آنجا باشیم.

برای ما مهم بود که امروز پیروز شویم تا در بازی بعدی لیگ برتر به فینال برسیم.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله