“هیچ چیز شبیه به این هرگز اتفاق نیفتاده است…”: ویرات کوهلی با 5 ششمین رینکو سینگ تحت تاثیر قرار گرفت

RCB Star Virat Kohli و KKR ضربه زدن به رینکا سینگ© توییتر

در حالی که ستارگان کهنه کار مانند شیخار داوان، ویرات کوهلی، ام اس دونی کلاس خود را در لیگ برتر هند در سال 2023 ثابت کرده اند، جوانان نیز بخشی از توجه را به اشتراک گذاشته اند. افرادی مانند Suyash Sharma، Vijaykumar Vyshak، Abhishek Porel نامی برای خود دست و پا کرده اند. با این حال، آنچه رینکو سینگ از شوالیه سواران کلکته به دست آورد، همه را متحیر کرد. او در حالی که KKR در مقابل گجرات تایتانز موفق به تعقیب یک گل بزرگ شد تا تیمش را به یک پیروزی باورنکردنی برساند، پنج شش ضرب کرد.

قبل از بازی RCB مقابل دهلی کپیتالز در روز شنبه، هند و ستاره سابق CSK رابین اوتاپا از کوهلی در جیو سینما درباره عملکرد جوانان پرسیدند. کهلی ضمن تمجید از تفنگ های جوان، نام رینکو را ذکر کرد.

“این شگفت انگیز است که ببینید بچه های جوان امروز چه می کنند. به این IPL نگاه کنید، من حتی نمی توانستم به این فکر کنم که این بچه های جوان چه می کنند. همین اواخر رینکو سینگ در 5 توپ آخر 5 شش ضربه زد که شگفت انگیز است “و هیچ چیز تا به حال مشابه اتفاق افتاده است زدن پنج شش ضربه متوالی برای بردن یک مسابقه، منظورم این است که این چه سطحی است؟ بنابراین این انتقال در حال وقوع است – عالی است. کهلی گفت: دیدن چنین جوانانی بسیار خوب است.

بازکننده هندی Virender Sehwag نیز اکنون رینکا را با افرادی مانند Sachin Tendulkar و MS Dhoni مقایسه کرده است. سهواگ توضیح داد که وقتی تندولکار و دونی با هم می زدند، تیم هند همیشه به این دو افسانه تکیه می کرد. به همین ترتیب، با کنار گذاشتن بازار، KKR نیز کسی را دارد که به او تکیه کند.

تیم KKR معتقد است که رینکو سینگ هنوز آنجاست. وقتی MS Dhoni شروع به تکمیل بازی ها کرد، این باور وجود داشت که Dhoni هنوز آنجاست. در دهه 90، اگر تندولکار آنجا بود، می شد یک مسابقه را برد، اما اگر تندولکار نبود، نه. حالا با KKR و Rinku Singh هم همینطور. سهواگ در Cricbuzz گفت که قبلا آندره راسل برای آنها بود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله