هند و استرالیا: 4 بازیکن از تیم آزمایشی استرالیا برای شرکت در تمرین بازی “شبانه روز”


کریکت استرالیا روز چهارشنبه تأیید کرد که چهار عضو تیم آزمون استرالیا در یک مسابقه تور شبانه برابر هند A در میدان کریکت سیدنی (SCG) بازی خواهند کرد. جو برنز ، کامرون گرین ، شان ابوت و میچل سوپسون بازی تمرینی سه روزه را که از روز جمعه آغاز می شود ، آغاز می کنند. این مسابقه در زیر نورها با یک توپ صورتی برگزار خواهد شد.

بوق تجاری

الکس کری رقابت روز و شب را هدایت خواهد کرد. در اولین بازی عملی برابر هند A Travis Head پیش افتاد.

“جو برنز ، كامرون گرین ، شان ابوت و میچل سوپسون با بازی در تقابل با كیفیت بالا در مقابل توپ صورتی در مسابقه آخر تور بسیار سود خواهند برد. همه آمادگی بسیار خوبی را برای سری Vodafone Test دریافت كرده اند و NSP معتقد است كه حمله نهایی به دیگهای بخار هند کامل ، “مربی ملی ترور هونز در یک انتشار رسمی گفت.

وی افزود: “آنها در پایان مسابقه تور به بقیه تیم آزمون استرالیا در آدلاید ملحق می شوند ، و این نوید می دهد که یک سری آزمایشات جذاب برای مرز برنده جایزه گاواسکار باشد.”

هند A و استرالیا A اخیراً در یک بازی عملی سه روزه در میدان به میدان رفتند که با تساوی به پایان رسید. کامرون گرین در ابتدای بازی یک قرن برای استرالیا A گلزنی کرد ، در حالی که Ajinkya Rahane در اولین بازدید برای بازدیدکنندگان همین کار را انجام داد.

بالا رفته

در آخرین روز مسابقه ، بیتمن ویل پوکوفسکی به کلاه ایمنی برخورد کرد و در نتیجه به دلیل ضربه مغزی مجبور به ترک زمین شد. روز سه شنبه تأیید شد که پوکوفسکی دومین جلسه آموزشی را از دست خواهد داد.

ترکیب های استرالیا برای آموزش روزانه و شبانه: شان ابوت ، جو برنز ، الکس کری (کاپیتان) ، مارکوس هریس ، هری کانوی ، کامرون گرین ، مویس انریکز ، نیک مدینسون ، بن مک درموت ، مارک سیتی ، ویل ساترلند.

مباحث ذکر شده در این مقاله