لیگ قهرمانان اروپا: رونالدو دو بار کمک کرد تا یوونتوس 3-0 بارسا را ​​شکست دهد – فوتبال

کریستیانو رونالدو دو پنالتی زد که یوونتوس در نیوکمپ 3-0 بارسلونا را شکست داد و روز سه شنبه مقام اول گروه G لیگ قهرمانان را کسب کرد. اولین دیدار رونالدو با بارسا از زمان ترک رقبا از رئال مادرید در سال 2018 بود و این مهاجم طولی نکشید که توانست در این بازی اثر بگذارد.

پرتغالی قبل از باز کردن دروازه بارسا در دقیقه 13 پس از سقوط رونالد آراوخو ، مارکو آندره تر اشتگن دروازه بان بارسا را ​​زود آزمایش کرد. هنگامی که میهمانان فشار می آوردند ، دانیلو مدافع تلاش زیادی انجام داد و یک شلیک خیره کننده از وستون مک کنا باعث شد قهرمان ایتالیا دو گل به ثمر برساند و هفت دقیقه بعد کنترل کامل را بدست آورد.

مربی عصبانی بارسا ، رونالد کومان گفت: “این شکست به دلیل نحوه بازی ما در 25 دقیقه اول بود.” “ما بد شروع کردیم ، ترسیده به نظر می رسیدیم ، پرخاشگر نبودیم. به نظر می رسید ما برخلاف تلاش برای کنترل بازی بیرون آمده ایم و می خواهیم ضرر نکنیم. ما حتی از نظر موقعیتی خوب نبودیم. ما خوب شدیم اما در نیمه اول بازی را از دست دادیم. ”

هر دو طرف در مرحله حذفی مرحله مرحله حذفی را پشت سر گذاشته اند. آنها مرحله گروهی را با 15 امتیاز به پایان بردند ، اما یوونتوس به لطف رکوردهای عالی مقام اول را کسب کرد. هفت دقیقه پس از راه اندازی مجدد ، کلمنت لانگلت توسط هندبال جریمه شد و رونالدو یک پنالتی دوم دریافت کرد.

اوضاع تقریباً برای کاتالان ها یک چهارم ساعت بدتر شد ، زمانی که لئوناردو بونوچی فکر کرد که او گلزنی کرده است ، فقط برای یک بازبینی VAR نشان داده شد که او وقتی توپ را از فاصله نزدیک بست در آفساید قرار گرفت.

نتیجه این است که یک آتش سوزی شدید به کمان تحت فشار وارد می شود و این باشگاه ابتدا با هدایت او از پشت شکست می یابد. آنتوان گریزمان ، مهاجم مهاجم ، گفت كه این شکست تقصیر كمان نبود.

“چه کسی مقصر است جز بازیکنان؟ ما به آنجا می رویم و بازی می کنیم. ” “ما از همه چیز کم داشتیم: میل ، نگرش ، آمادگی برای دویدن. همه چیز بد بود. ما امروز تصویر بسیار بدی برای خود و هواداران به جا گذاشته ایم. “