پارفیو پاتل از بازنشستگی در انواع کریکت خبر می دهد

پارفیو پاتل از بازنشستگی در انواع کریکت خبر می دهد

پارفیو پاتل روز چهارشنبه از انواع کریکت دور شد.© خبرگزاری فرانسه


پارفیو پاتل ، مدافع دروازه بان روز چهارشنبه در توییتر خبر خروج خود از کریکت را اعلام کرد. پاتل در سن 17 سالگی در یک سری آزمایش خارج از خانه مقابل انگلیس در سال 2002 اولین بازی ملی خود را انجام داد و در 25 مسابقه با طولانی ترین قالب به نمایندگی از هند ادامه داد و 934 رانندگی را با میانگین 31.13 کسب کرد. وی همچنین در هند 38 تیم ODI و دو تیم بیست و دوازده تیم بین المللی بازی کرده است. وی آخرین بار در سال 2018 در یک مسابقه آزمایشی برابر آفریقای جنوبی در ژوهانسبورگ پیراهن هند را به تن کرد.

بوق تجاری

“امروز من راهی برای خروج از انواع کریکت اعلام کرده ام و با پایین آوردن پرده در این سفر 18 ساله کریکت ، سخت تر می توانم از بسیاری قدردان باشم. BCCI اعتماد به نفس و ایمان زیادی به یک پسر 17 ساله برای بازی در هند نشان داده است. پاتل در پست طولانی خود در توئیتر گفت: “من از آنها بخاطر اینکه یک نیروی پیشرو بودند و مرا در سالهای ابتدایی فعالیت شغلی مانع کردند بسیار سپاسگزارم.

من از انجمن کریکت گجرات ، خانه من ، سپاسگزارم که در طول سفرم در اطراف من جمع شده و نقش رهبری که به من داده شده بود ، نمی تواند شادتر و رضایت بخش تر از تیم ما باشد ، که تمام قالب های بازی را برنده شده است. ، “او اضافه کرد.

پاتل در کریکت هند ثابت قدم بود و بیش از 11000 دوش در 194 بازی درجه یک ، از قرن 27 و 67 نیم قرن انجام داد.

او گجرات را برای چندین فصل به “جام رنجی” هدایت کرد و حتی آنها را به اولین پیروزی قهرمانی در فصل 17-2016 رساند.

بالا رفته

پاتل همچنین خود را در لیگ برتر هند (IPL) ثابت کرد ، جایی که برای احزاب مانند بومی های بمبئی ، سوپر پادشاهان چنی ، طلوع حیدرآباد ، چالش های سلطنتی بنگلور بازی می کرد.

او 204 مسابقه T20 برای ایالت های خود و امتیازات مختلف IPL انجام داد و 4300 دوش را با سرعت 123.84 تا نیم قرن 23 انجام داد.

مباحث ذکر شده در این مقاله