آیا ژوزه مورینیو پسر کین انتظار طولانی مدت برای تاتنهام را متوقف می کند؟ – فوتبال

ژوزه مورینیو با پشت به دوربین و بازوهایش مانند مسیح فدیه کشیده ، قبل از بستن او در آغوش به سمت دستیار Joao Sacrament رفت. پسر هونگ مین فقط شانه خود را باز کرد و داخل ربات سمت راست خود را پیچید تا تاتنهام هاتسپور را در دقیقه 13 در دربی مقابل آرسنال در شمال لندن حفظ کند. این اولین اقدام گیاه هری کین-پسر بود. مورد دوم ، وقتی کین به عنوان دستیار پسر خانه اش منفجر شد وقتی توماس پارت آرسنال را به لرزه درآورد ، در نیمه اول در جریان مصدومیت از زمین خارج شد و تاتنهام هاتسپور را پس از 11 بازی در رده اول جدول لیگ برتر قرار داد. مورینیو با بالا بردن دست ها ، به سلامتی 2000 نفری که در وایت هارت لین پس از پیروزی 2-0 یکشنبه اعتراف کردند ، اعتراف کرد.

مورینیو گفت: گلها شگفت انگیز بودند. میکل آرکتا ، سرمربی آرسنال ، ضربه سونا را یک گل “عالی” خواند ، بنابراین نظر مورینیو از نظر کرسی پیروزی فوق العاده نبود. مورینیو همچنین گفت: “ما رشد کرده ایم. می توانم تصور کنم … سه بازی پشت سر هم مقابل “منچسترسیتی” ، “چلسی” و “آرسنال” لحظه ای برای از دست دادن امتیاز و بازگشت به حالت عادی خواهد بود. اما ما به شرایط عادی برنگشته ایم. ”

اسپرز پس از غلبه بر سیتی ، برچیدن یونایتد ، تساوی با چلسی و از بین بردن بالینی آرسنال ، رشد کرده است و همچنین احیای عنوان قهرمانی لیگ برتر در 60 سال. و همراه با آن مورینیو نشان داده است که می توانید او را بنویسید ، همانطور که بسیاری که یونایتد او را اخراج کرد ، فقط با مسئولیت خودتان.

تا کنون ، سون و کین 31 گل در لیگ برتر ترکیب کرده اند – دومین گل بعد از جفت دیدار دیدیه دروگبا و فرانک لمپارد (36). کین گفت: “من و سونی احساس خوبی داریم.” این اتفاق افتاد زیرا هر دو درک کردند که مورینیو چگونه می خواهد “اسپرز” بازی کند. این روشی است که کین که در طول 11 سال بیشترین گل را در این مسابقه دارد ، بیشتر از حریفان در محوطه جریمه لمس می کند و به دوربین می گوید که حال او خوب است. مورینیو در گفتگو در مورد سون و کین به Sky Sports گفت: “آنها مانند حیوانات کار می کنند ، با کمال احترام به حیوانات ، من حیوانات را دوست دارم.”

با خط میانی الماس در بعضی مواقع ، با بلوک کم در اکثر موارد و با تأکید بر ضد حمله با سرعت اوسین بولت ، مسیر مورینیو کاملاً متفاوت از چگونگی نزدیک شدن مائوریتزیو پاچتینو به افتخارات لیگ قهرمانان اروپا است. این روشی است که پس از سلطنت طولانی آرسنال در داربی ، به آنها حق تعریف و تمجید در شمال لندن را داد. در یک لحظه روز یکشنبه ، آرسنال 91٪ مالکیت داشت اما 0-1 شکست خورد. آنها با 70 درصد توپ به پایان رسید ، اما 0: 2 از دست دادند.

شما توپ را پس انداز می کنید ، من امتیازات را حفظ می کنم ، همیشه راهی برای بازی با مورینیو وجود داشته است و وقتی کین برتری پیدا کرد ، اسپورز را مجبور به خرید آن کرد. شاید همانطور که ژاوی اشاره کرد ، صحبت از پیروزی لیگ قهرمانان مورینیو در “اینتر” میلان ، میراثی باقی نگذارد. شاید به اندازه تیم پوچتینو خوشایند نباشد ، اما راهی برای تحویل جام دارد. اسپرز از این مهم نیست

مهمترین هافبک میانی هافبک موسی سیسوکو و پیر امیل هویبرگ ، که به خاطر دربی شان توسط تونی آدامز آرسنال ، که او را با امانوئل پتی و پاتریک ویرا مقایسه کرده اند ، مورد ستایش قرار گرفته است ، در مسیر مورینیو بسیار مهم است. مورینیو اغلب سیسوکو و هویبرگ را مجبور می کند تا در فضای بین مدافعان و مدافعان میانی بازی کنند. این یک شش عقب ایجاد می کند که گاهی اوقات جای خود را می دهد ، اما از آنجا که “اسپرز” هنوز کمترین گل را از دست داده است ، هیچ کس شکایت نمی کند. و برای بازیکنان گسترده این استفان برگوین و سون در روز یکشنبه بودند و او همچنین از اسپرز برای انجام سریع انتقال حمایت می کند.

مدافعان کناری سخت کوش سرجیو آری و سرجیو رگیلونا نیز نقش خود را دارند. گالوپ “Reguilon” که پس از مورینیو به “Spurs” رسید ، راب هولدینگ را مجبور کرد که وقتی سون گل زد قدمی به سمت مدافع چپ برد. اوریر نیز بازی خود را با خطا پاک کرد. پاس های او هم حرکت هدفمندی را علیه آرسنال به وجود آورد و هم مدافع راست از زمانی که تقریباً توسط پاچتینو فروخته شد راه طولانی را طی کرده است. استفان کار ، مدافع پیشین تیم اسپرز در مصاحبه با Athletic گفت ، مورینیو با تأکید بر فرم تیم ، به رشد مدافعان کمک می کند. و همانطور که در مجموعه مستند “همه یا هیچ چیز” نشان داده شده است ، آری و سیسوکو به تانگوئی ندومبله کمک کردند تا در اسپرز مستقر شود.

کین روز یکشنبه گفت: “ما روزهای سختی را سپری می کنیم ، اما چنین نتایج فقط به ما کمک می کند.” همچنین باید به ایجاد هاله دیگری از لندن در اطراف مورینیو کمک کند.