بن استوکس پس از مرگ پدرش یک پیام احساسی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت

بن استوکس در شبکه های اجتماعی یک ادای احترام به پدر گد را منتشر کرد.© اینستاگرام


پدر بن استوکس روز سه شنبه پس از مدتها مبارزه با سرطان مغز درگذشت. روز چهارشنبه ، واگن استیشن انگلیسی در اینستاگرام بیرون آمد تا پیامی احساسی برای پدر مرحومش و همچنین عکسی از او با لبخند گسترده روی لبش بنویسد. استوکس این عکس را با بسیاری از شکلک های صمیمانه امضا کرد: “اکنون شما در مکان های مختلف هستید و Ged هستید ، اما با دانستن این که همیشه این لبخند را خواهید داشت ، هر زمان که به شما فکر می کنم لبخند بزنید.

بوق تجاری

حق امتیاز لیگ برتر هندوستان استوکس راجستان سلطان (IPL) همچنین از گد استوکس تجلیل کرده است.

راجستان رویال در توئیت خود گفت: “RIP Ged Stokes. یکی از بزرگترین شخصیت های خانواده کریکت ویژه ما. ما با شما هستیم ، بن. قدرت برای شما و خانواده شما.”

استوکس ، آزمون واگن شماره یک ، پس از بازگشت به کریستچرچ برای حضور در کنار پدرش ، بیشتر سریال های تابستانی انگلیس را در برابر پاکستان از دست داد.

بن استوکس در حال حاضر با تیم ملی انگلیس در آفریقای جنوبی به سر می برد. انگلیس در سری سه مسابقه T20I آفریقای جنوبی را سفیدپوش کرد.

با این حال ، روز دوشنبه کریکت آفریقای جنوبی (CSA) و شورای کریکت انگلیس و ولز (ECB) با بررسی موارد اخیر ویروس کرونا توافق کردند که مسابقات باقیمانده در سری One-International International (ODI) را به تعویق بیندازند. چند روز.

روز سه شنبه ، بانک مرکزی اروپا اعلام کرد که این تیم روز پنجشنبه کیپ تاون را ترک خواهد کرد.

بالا رفته

در سری T20I در آفریقای جنوبی ، استوکس 53 ران زد و دو ویکت گرفت.

(با ورودی های ANI)

مباحث ذکر شده در این مقاله