“هرگز آسان”: مربی آرجون تندولکار MI “چه اتفاقی افتاده” در مقابل PBKS را فاش می کند

شین باند، مربی بولینگ هندی های بمبئی، گفت که روی بهبود سرعت آرجون تندولکار که در حال حاضر حدود 130 کیلومتر بر ساعت شناور است، کار خواهد کرد. چهار روز پس از شکست خوردن برای 48 ران، از جمله 31 ران در یک مسابقه مقابل پنجاب کینگز، Tendulkar Jr بازگشت خوبی را در برابر گجرات تایتانز انجام داد تا با ارقام 1/9 در دو اور در روز سه شنبه به پایان برسد.

او امروز خوب بود، بدیهی است پس از اتفاقی که در بازی گذشته افتاد. رفتن به کولیسئوم با جمعیت زیاد هرگز آسان نیست. ما روی سرعت او کار خواهیم کرد، اما او هر کاری که از او خواسته شد امروز انجام داد. باند در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت که MI با 55 ران شکست خورد.

آرجون چرخان دست چپ، که اولین بازی مورد انتظار خود در IPL را در 16 آوریل در همان مکانی که پدرش آخرین بازی بین المللی خود را انجام داد به پایان رساند، موفق شد با بولینگ خود برای نجات بازی مقابل پنجاب کینگز، تحت تاثیر قرار دهد.

آرجون در اولین بازی دوران حرفه ای خود مقابل کولکتا نایت رایدرز در استادیوم وانکهده گل های اول و سوم را به ثمر رساند. او با ارقام 2-0-17-0 بازگشت. سپس، در حالی که سان رایزرز حیدرآباد به 20 بازی نیاز داشت تا برنده شود، او آخرین اور را بولد کرد و تنها 4 ران برای یک ویکت داد.

“این ترکیبی از چیزها است. ما آنچه را که نیاز داریم اجرا نمی کنیم. ما برنامه های بسیار ساده ای داریم. نگاه کنید که چگونه در منطقه توپ زدیم. ضربه خوردیم و بلافاصله تغییراتی ایجاد کردیم.

باند گفت: وقتی در تعقیب و گریزهای سخت عقب می مانیم، وقتی نمی توانیم تفاوت بین برنامه ها را تشخیص دهیم خسته کننده است.

مثل بازی گذشته، فکر می‌کنم 100/4 بود و بعد ما فقط رایگان دادیم. ما به (دیوید) میلر و (ابهیناو) منوهر ضربات آزاد دادیم و وقتی بازیکنان را درگیر دویدن کردیم، بازی را از ما گرفتند.

او افزود: “و از دیدگاه ما ناامید کننده است. بنابراین ما فقط باید در تصمیم گیری و اجرا بهتر باشیم. به طور خلاصه، روز سختی برای ما بود.”

باند گفت هاردیک پاندیا، محمد شامی و رشید خان از شرایط موجود در استادیوم نارندرا مودی در حین بولینگ به نفع خود استفاده کردند و بر batsmen های MI فشار آوردند.

“وقتی 208 را تعقیب می‌کنید، تنها برنامه این است که به راه خود ادامه دهید. ما سعی می‌کردیم طوفان را تحمل کنیم، زیرا توپ متفاوت می‌چرخید. به نحوه بازی بولینگ هاردیک و محمد شامی نگاه کنید، نه توپ‌های مجانی برای ضربه زدن به ما.

«ما باید تلاش می‌کردیم چیزی تولید کنیم. بنابراین امتیاز در پایان بازی نشان داد که آنها چگونه در ویکت توپ زدند، که آنها همین کار را با RR انجام دادند.”

“شش اور اول برای هر دو تیم سخت بود، زیرا تیم بولینگ به دلیل فاکتور گرما با مشکل مواجه می شد. ما در تلاش بودیم تا از آسیب دیدن نرخ دوندگی خود جلوگیری کنیم که امشب ضربه بزرگ دیگری به همراه داشت.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله