جانی بیرستو در بازگشت به میادین بازی بازبال را برای یورکشایر بازی می کند

جانی بیرستو، دروازه بان تیم ملی انگلیس، برای اولین بار در هشت ماه گذشته برای یورکشایر به تیم بازگشت. بازگشت به موقع او به انگلستان پیش از سری آتی Ashes Test کمک زیادی کرده است. بایرستو در یازدهم دوم یورکشایر مقابل ناتینگهام شایر حضور داشت، اولین بازی او پس از شکستن پایش در سپتامبر گذشته، و این بازیکن 33 ساله راحت به نظر می رسید که 97 را در هدینگلی ثابت کند.

این راست دست در طول بازی 88 توپ خود، 13 ضربه چهار و دو ضربه شش تایی را زد، زیرا یورکشایر روز اول مسابقات چهار روزه را در موقعیتی قدرتمند 437/7 به پایان رساند.

به نقل از ICC، تام اسمیت، مربی دوم یورکشایر، پس از بازی گفت: زمانی که او شروع به کار کرد، به نظر می رسید که هرگز دور نبوده است.

تماشای او در تمام طول مسیر، نحوه بازی او در اورهای دیرهنگام، نحوه رانندگی او با توپ، نحوه بازی با اسپینر، یک ضربه از طریق پوشش اضافی، این کلاس بین المللی را نشان می دهد.

بیرستو قبل از تصادف در زمین گلف در سپتامبر گذشته در بهترین فرم دوران حرفه ای خود بود، زمانی که این کهنه کار شش قرن برای کشورش گلزنی کرد و در احیای انگلیس تحت هدایت مربی جدید برندون مک کالوم نقش اساسی داشت.

آسیب دیدگی ناخوشایند پا راه را برای هری بروک جوان هموار کرد تا شانس خود را در سطح تست به دست آورد و راست دست از این فرصت نهایت استفاده را کرد و چهار قرن از شش مسابقه تست گلزنی کرد.

اما Bairstow پیشنهاد می کند تا در تابستان امسال در صورت موفقیت آمیز بودن بازگشت او از مصدومیت، جایگاه خود را در آزمون یازدهم انگلیس به دست آورد، اگرچه ممکن است مجبور شود این کار را از طریق ویکت انجام دهد.

انتظار می‌رود که Bairstow در طول مسابقات ناتینگهم‌شایر مدتی را با دستکش‌ها بگذراند و این کهنه‌کار می‌تواند جانشین ویکت‌بان فعلی بن فاکس در طول برنامه شلوغ آینده شود.

انتظار می‌رود که Bairstow در یازدهم افتتاحیه یورکشایر در هفته آینده حضور داشته باشد، در حالی که یک تست یک‌باره مقابل ایرلند در اوایل ژوئن قبل از سری پنج‌بازی Ashes در خانه استرالیا برگزار می‌شود.

بیرستو در اوایل سال گذشته در باخت فاجعه‌بار 4-0 مقابل استرالیا در خاکستر، تنها قرن‌ساز انگلیس بود، با حضور او در سیدنی، طلسم هشت ماهه‌اش را با رنگ بنفش آغاز کرد تا اینکه از ناحیه پا آسیب دید.

موضوعات مطرح شده در این مقاله