هاردیک پاندیا با آکاش آمبانی بعد از GT vs MI IPL 2023 راه می رود. تماشا کنید

هاردیک پاندیا با آکاش آمبانی بعد از GT vs MI IPL 2023 راه می رود. تماشا کنید

بعد از مسابقه GT vs MI، هاردیک پاندیا در حال صحبت با آکاش آمبانی دیده شد.© توییتر

تصمیم هندی‌های بمبئی (MI) برای آزاد کردن این ستاره همه‌جانبه قبل از حراج بزرگ لیگ برتر هند (IPL) 2022 کاملاً مطابق برنامه پیش نرفت زیرا قهرمانان پنج دوره فصل گذشته در انتهای جدول امتیاز قرار گرفتند. با این حال، معلوم شد که برای هاردیک شانس بزرگی بود زیرا او به عنوان کاپیتان یکی از دو فرنچایز جدید، Gujarat Titans منصوب شد. هاردیک با هدایت فرنچایز به عنوان قهرمانی IPL در فصل اول، اعتمادی را که توسط مدیریت سلب شده بود جبران کرد.

در فصل جاری IPL، GT با پنج برد از هفت بازی در رده دوم جدول قرار دارد. میزبان روز سه شنبه در ورزشگاه نارندرا مودی احمدآباد MI را با 55 ران شکست داد.

بعد از مسابقه، هاردیک در حال چت با آکاش آمبانی، که پسر نیتا آمبانی مالک MI است، دیده شد.

صحبت از این مسابقه شد، یک نیم قرن باکلاس از شوبمن گیل (56 از 34) سکو را تنظیم کرد و سپس ضربه های درخشان آبیناو منوهار 42 بر 21 و دیوید میلر با 46 توپ از 22 ضربه پایانی GT را به یک مجموع هیولایی رساندند. 207/6.

اسپینرهای افغانستان رشید خان (27/2) و نور احمد (37/3) سپس با توپ بازی کردند تا MI را در 152 بر 9 به دست آورد و تیم با 55 ران پیروز شد.

بول کاران گجرات قهرمان پنج دوره بمبئی را با نتیجه 152 بر 9 شکست دادند و رشید خان و نوراحمد اسپینرهای افغانستان پنج ویکت را بین آنها تقسیم کردند.

گجرات، که سال گذشته با یک فصل افسانه‌ای شروع به کار کرد، با قهرمانی IPL، پس از رهبران و برنده چهار بار Chennai Super Kings در اواسط مسابقات T20، در رتبه دوم جدول قرار گرفت.

با توجه به نتایج مرحله قهرمانی، چهار تیم برتر راهی پلی آف می شوند. فینال 28 می در احمدآباد برگزار می شود.

پس از اینکه شوبمن گیل، بازیکن بازکننده، با یک توپ 34 توپ 56 در بزرگترین استادیوم کریکت جهان، لحن برتری تیمش را تعیین کرد، این شب متعلق به خفاش‌بازان گجرات بود.

(با اجازه از آژانس)

موضوعات مطرح شده در این مقاله