پیام صمیمانه راوی شاستری به منتخبان BCCI در آخرین تیم تست جهانی هند

هند روز سه‌شنبه فهرست بازیکنان خود را برای دیدار نهایی جام جهانی تست برابر استرالیا اعلام کرد که قرار است در 7 ژوئن در ورزشگاه Oval لندن برگزار شود. از نکات مهم این انتخاب، حضور آجینکیا راهانه در ترکیب و حذف سوریاکومار یاداو از ترکیب 15 نفره بود. از تیم هند که در تست 3 و 4 به مصاف استرالیا رفت، کولدیپ یداو و ایشان کیشان نیز جزو غایبان قابل توجه بودند. شریاس ایر به دلیل مصدومیت نتوانست در تیم حضور داشته باشد.

از سوی دیگر، شاردول تاکور، بازیکن همه کاره نیز در فهرست فینال WTC قرار گرفته است.

راوی شاستری، کاپیتان سابق تیم هند و مربی سابق تیم هند، که از برخورد تیم در قله تحت تاثیر قرار گرفته بود، از انتخاب کنندگان و مدیریت BCCI تمجید کرد.

بهترین تیم هند انتخاب شد. آفرین به انتخاب کنندگان و مدیریت تیم.»

ترکیب هند برای فینال WTC مقابل استرالیا: روهیت شارما (کاپیتان)، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا، ویرات کوهلی، آجینکیا راهان، کی‌ال راهول، کی‌اس بهارات (هفته‌انه)، راویچاندران اشوین، راویندرا جادجا، آکسار پاتل، شاردول تاکور، مهد. شامی، محد. سراج، اومش یاداو، جایدف اونادکات.

با صحبت در مورد رهانه، این بازیکن با عملکرد خود در جام رانجی که اخیراً به پایان رسیده است، قبل از حفظ همان فرم و اعتماد به نفس در لیگ برتر هند، تحت تأثیر قرار گرفت.

فینال WTC بین هند و استرالیا قرار است از 7 تا 11 ژوئن برگزار شود. روهیت شارما و همکارانش با کسب پیروزی 2-1 مقابل استرالیا در جام مرزی-گاواسکار که اخیراً به پایان رسیده است، اعتماد به نفس بالایی خواهند داشت. .

موضوعات مطرح شده در این مقاله