هاردیک پاندیا وارد لیست نخبگان شد و تنها دومین هندی شد که به این شاهکار منحصر به فرد دست یافت

هاردیک پاندیا، کاپیتان گجرات تایتانز روز یکشنبه به یک دستاورد قابل توجه 2000 دوش در لیگ برتر هند (IPL) دست یافت. پاندیا در جریان بازی مقابل راجستان رویالز در استادیوم نارندرا مودی به این موفقیت دست یافت. پاندیا زمانی به این موفقیت دست یافت که در اور هشتم با کوبیدن یک راویچندران اشوین خارج از چرخش بر روی پوشش میانی/اضافی، ران های مهم را شکست داد. پاندیا که بازی را تنها 16 ران کمتر از 2000 ران شروع کرد، اکنون به گروه نخبه بازیکنان IPL ملحق شده است که 2000 ران و 50 ویکت به ثمر رسانده اند. در یک دوران حرفه ای 9 ساله و 100 مسابقه ای، این بازیکن سرسخت همه کاره 50 ویکت در IPL به دست آورد.

تنها شین واتسون، آندره راسل، راویندرا جادجا، کیرون پولارد و ژاک کالیس به این موفقیت در IPL دست یافته اند. عملکرد فوق‌العاده پاندیا جایگاه او را در میان موفق‌ترین بازیکنان همه‌جانبه لیگ تثبیت کرد.

پیش از این مسابقه، ضربه های برتر از شوبمن گیل، دیوید میلر و آبیناو مانوهار، راجستان رویالز را با نتیجه 177 بر 7 در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 خود در ورزشگاه نارندرا مودی در روز یکشنبه رهبری کردند.

برای GT، گیل امتیاز 45 بر 34 را به ثمر رساند و میلر 46 ران را شکست، در حالی که Manohar یک ضربه سریع 27 ران از 17 توپ بازی کرد. برای RR، ساندیپ شارما دو گل به ثمر رساند و ترنت بولت، آدام زامپا و یوزوندرا چاهال هر کدام یک ویکت را به ثمر رساندند.

زمانی که ترنت بولت در اوور سوم، Wriddhiman Sahu، بازکننده را اخراج کرد، رویالز با انتخاب اولین کاسه، شروع بسیار خوبی داشت.

سپس Shubman Gill و Sai Sudharson که توپ را باز کردند، Boult 13 runs را انجام دادند. سودارسان سپس در حالی که سعی داشت در اور پنجم اینینگ دوندگی کند قربانی یک ران اوت شد.

سپس هاردیک پاندیا، کاپیتان گجرات، برای خفاش بیرون آمد. خفاش‌بازان گجرات ضربه را به خوبی چرخاندند و اجازه ندادند توپ‌زنان راجستانی در حالی که توپ‌های شل پیشنهاد شده را دور می‌زدند، جا بیفتند.

پاندیا آدام زامپا را برای 13 ران با یک چهار و شش ران در اور هفتم اینینگ شکست داد. پاندیا و گیل هر دو متجاوزان ضربه زدن بودند و مرتباً مرزها را در هم می شکستند. این دو یک همکاری پایدار با تیم خود ایجاد کردند که شامل 50 قسمت بود.

گجرات از شراکت گیل و پاندیا برای قرار دادن یک هدف غالب استفاده کرد، اما زمانی که یوزوندرا چاهال به تیمش پیشرفت بزرگی داد، موضع محکم بین خفاش‌ها شکسته شد. چاهال در نوبت یازدهم، پاندیا را 28 ضربه زننده را اخراج کرد. دیوید میلر سپس به خفاش آمد.

بولرهای راجستانی با طوفان‌هایی که باعث شد تایتان‌ها نتوانند به ثمر برسند، با طوفان‌های خفاش‌کننده‌های گجرات را به دام انداختند. ضربه عالی گیل با 45 ران زمانی به پایان رسید که ساندیپ شارما او را در اور شانزدهم اعزام کرد.

بات‌زن راست‌دست آبیناو منوهار برای دست زدن به میلر و ضربه زدن به بولت، 150 ران گذشته گجرات در 18 اور بازی را از آن خود کرد.

Manohar قبل از اینکه ویکت خود را پس از گل 27 به ثمر رساند، یک شش دور از تحویل زامپا زد. Sandeep یک بازی آخر خیره کننده را انجام داد تا به RR کمک کند گجرات را به 177/7 در 20 اور محدود کند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله