نیوزیلند و پاکستان: تیم پاکستان پنجمین آزمایش COVID را انجام می دهد تا روز سه شنبه انزوای کنترل شده را ترک کند

نیوزیلند و پاکستان: تیم پاکستان پنجمین آزمایش COVID را انجام می دهد تا روز سه شنبه انزوای کنترل شده را ترک کند

در دور پنجم آزمایش ، تیم پاکستانی نتایج آزمایش منفی را به COVID-19 برگرداند.© تخته کریکت پاکستان / توییتر


کریکت نیوزلند روز دوشنبه گفت ، تیم مهمان پاکستان در مرحله پنجم آزمایش COVID-19 منفی شد و اکنون می تواند با توجه به اجازه وزارت بهداشت ، انزوای مدیریت شده خود را ترک کند. یک تیم 53 نفره از پاکستان پس از آزمایش مثبت اعضای COVID-19 ، از حق آموزش جدا شده در نیوزیلند محروم شد. در بیانیه NZC آمده است: “این به تیم پاکستان در روز پنجم و آخر 12 روزگی توصیه می شود ، آزمایشات COVID-19 منفی برگشت داده شد.”

بوق تجاری

“در نتیجه ، تا زمان تأیید نهایی توسط وزارت بهداشت ، تیم فردا انزوای مدیریت شده را ترک می کند و به کویین تاون پرواز می کند ، جایی که قبل از سری T20 و Test در برابر BLACKCAPS تمرین می کند.”

قرار است پاکستان سه دستگاه T20I را برگزار کند که از 18 دسامبر در اوکلند آغاز می شود و به دنبال آن دو آزمایش از 26 دسامبر آغاز می شود.

شش نفر از اعضای تیم پاکستان در بدو ورود آزمایش مثبت دادند ، در حالی که دو نفر دیگر بعداً آزمایش مثبت دادند و هر 8 نفر اکنون در قرنطینه هستند.

NZC گفت: “یک عضو از تیم پاکستان که در روز 6 آزمایش مثبت داده است ، اگر اجازه منفی دهد ، تا زمان عزیمت در انزوا باقی خواهد ماند.”

بالا رفته

“علاوه بر این ، یکی از اعضای این تیم که پس از ورود از دبی در وضعیت سلامتی ضعیف در اوکلند قرنطینه شده بود اما سرانجام آزمایش منفی دریافت کرد نیز مجبور به ترک مرکز شد.”

میسباخ الحق ، سرمربی پاکستان روز یکشنبه گفت که عدم توانایی آموزش جداگانه بر تمرینات تیمش در آستانه این مجموعه تأثیر گذاشته است.

مباحث ذکر شده در این مقاله