جایزه بزرگ Sahir: هدف سرخیو پرز پیروزی نهایی است


سرخیو پرز که ممکن است فصل آینده شغل خود را از دست بدهد ، از بدبختی های حریف خود استفاده کرده و از آخرین موقعیت رانندگی کرده و اولین پیروزی فرمول 1 را در گرندپری آشفته و پر از شور و صحت ساهیرا بدست آورد. مکزیکی 30 ساله پس از سقوط دور اول ، که در مسابقه 190 ام او را به پشت زمین سقوط کرد ، بهبود یافت. و با این حال او از کشش تکان دهنده لاستیک های “مرسدس” و سوراخ شدن دیرهنگام جورج راسل ، که برای اطمینان از پیروزی دختر اول خود ، لوییس همیلتون را کور کرد ، سود می برد.

بوق تجاری

پرز پس از پدرو رودریگز در سال 1970 با کسب یک سری مسابقات تحت سلطه مرسدس که والتر بوتاس هشتم و راسل نهم شد ، به اولین برنده فرمول یک مکزیک تبدیل شد.

پرز که بعد از گرفتن پرچم بیشتر حلقه های برنده را گریه کرد ، گفت: “من بی حس شده بودم.” “امیدوارم که خواب نبینم … ده سال طول کشید و نمی دانم چه بگویم.

“بعد از اولین دور مسابقه تمام شد ، اما من تسلیم نشدم. در پایان ، سرعتم به اندازه کافی خوب بود تا جورج را حفظ کنم.”

پرز پرز را آزاد می کند و سال آینده با تغییر نام تیم به استون مارتین ، سباستین وتل قهرمان چهار بار جهان از فراری جایگزین خواهد شد.

پرز جایی در مسابقه 2021 ندارد ، اما او قصد دارد در کنار مکس ورشتاپن که در دور ابتدایی در کنار چارلز لکلرک از فراری سقوط کرد ، جایگزین الکساندر آلبون در ردبول شود.

“فصل سخت”

پرز پیش از استبان اوکان از رنو که مدعی کسب مقام اول روی سکو بود و لنس استرول ، هم تیمی خود در رینگ پوینت ، به خانه بازگشت.

اوكون گفت: “من حرفي ندارم.” “من روی خط گریه کردم. این میزان احساسات در داخل بود. این یک فصل سخت بود ، اما ما هرگز فشار را متوقف نکردیم.

“وقتی افرادی که به شما اعتقاد دارند کمتر و کمتر می شوند ، شما باید خود را باور کنید.”

استرول گفت: “نتیجه شگفت انگیز برای تیم. بخشی از من کمی ناامید است زیرا می توانستم برنده شوم ، اما این یک نتیجه عالی است و این دقیقاً همان چیزی است که برای قهرمانی به آن نیاز داشتیم.”

کارلوس ساینز اسپانیایی که از فراری رانندگی می کرد ، در مک لارن چهارم شد و از دانیل ریکاردو در رنو و آلبون در رده دوم قرار گرفت.

دانیل کویت قبل از دو “پیکان سیاه” مرسدس برای آلفا تاورا هفتم بود ، راسل حداقل پس از برتری در بیشتر مسابقات قبل از سقوط ، سه امتیاز اول خود را در F1 ادعا کرد. او همچنین سریعترین دور را پشت سر گذاشت.

لاندو نوریس که از پشت دروازه شروع به کار کرد ، پشت سر مک لارن در رده دهم قرار گرفت.

راسل سخت شروع کرد و در کنار بوتاس و کنار بوت تبدیل به اولین پیچ در سر و صدای سر و صدا در زیر نور افکن های کور کننده شد.

حرکت پرخاشگرانه

در عرض چند ثانیه ، لکلرک و ورستاپن با حرکت تهاجمی یک راننده فراری که با پرز برخورد کرد ، بلند شدند. همین امر باعث شد ورستاپن در “Red Bull” از مسیر خارج شود و از سد خارج شود.

لکلرک نیز پیست را ترک کرد و پرز چرخید و ادامه داد. او در حالی که مسابقه به دلیل شرایط ایمنی کند شده بود و آخرین بار ادامه داشت ، در ایستگاه اولیه ایستاد.

راسل ظاهر شد. در دور 14 او بیش از دو ثانیه پیش بود ، برتری که با بلوغ چشمگیر برای خلبان در اولین مسابقه خود در اتومبیلی که به سختی می دانست ، حفظ کرد.

این مشکل از آنجا شروع شد که مرسدس هر دو اتومبیل را برای بار دوم آورد و آنها را در یک ایستگاه ناخوشایند آماده و ناآرام “از وسط جمع کرد”.

اول راسل بیرون آمد ، اما با یک سری لاستیک ترکیبی ، و او مجبور شد دوباره محیطهای تازه را رنگ کند ، در حالی که بوتاس ، در یک توقف طولانی ، مجبور شد تا تایرهای جامد را دوباره تجهیز کند.

با گیجی پرز ارث برد.

راسل در قسمت چهارم بیرون Botas را اسکرول کرد ، در قسمت سوم به داخل استرول پرواز کرد و از اوکون عبور کرد تا اتهام پرز را تنظیم کند قبل از اینکه رانندگی خیره کننده او از پشت در سوراخ سوراخ شود.

بلند شده

راسل بار دیگر برای دریافت پرداخت نرم به استخوان رفت و در چهاردهم بازگشت ، اما انتظار می رود تحقیقات توسط مهمانداران انجام شود.

پرز ، در آخرین راه رفتن خود با رایس پوینت ، به سمت پرچم مسابقه داد.

مباحث ذکر شده در این مقاله