مادرید در مرحله گروهی CL در مرز مسی و رونالدو – فوتبال

رئال مادرید عادت دارد به جای اینکه در اواخر مرحله گروهی مسابقات اجباری را پشت سر بگذارد ، راهی لیگ قهرمانان شود.

اما نتایج بد این فصل باعث شد تیم زین الدین زیدان ، که روز چهارشنبه به پیروزی برابر “بوروسیا” از مونشن گلادباخ نیاز داشت ، به طوری که برای اولین بار در تاریخ رکورد 13 باشگاه قهرمان لیگ اروپا ، لیگ قهرمانان مرحله حذفی را از دست ندهد.

مادرید مادرید با تساوی یک بر صفر ، در صورت شکست شاختار دونتسک مقابل میلان ، می تواند به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

در 25 دوره قبلی مادرید هرگز از مرحله گروهی عبور نکرده است. قبل از سقوط در مرحله یک هشتم نهایی فصل گذشته ، مادرید برای هشت فصل متوالی حداقل به نیمه نهایی رسید و این بار چهار بار عنوان قهرمانی را کسب کرد.

آخرین دیدار لیونل مسی با رقیب قدیمی خود کریستیانو رونالدو یکی دیگر از جذابیت های مهم در آخرین بازی های گروه است. روز سه شنبه ، “بارسلونا” مسی میزبان “یوونتوس” رونالدو است که هر دو از قبل واجد شرایط بودند.

گروه B رقابتی ترین بود. گلادباخ با هشت امتیاز آن را رهبری می کند. مادرید و شاختار هر کدام هفت بار دارند – دو بیشتر از اینتر. هر چهار نفر هنوز هم می توانند به جلو حرکت کنند و هر چهار نفر هنوز نمی توانند از دست بدهند.

هنگامی که گلادباخ در ماه اکتبر میزبان مادرید بود ، این تیم آلمانی با نتیجه 2-0 پیش افتاد تا اینکه کریم بنما و کاظمیرا دیر به گل رسیدند تا تساوی 2-2 را حفظ کنند.

تنها دو پیروزی مادریدی ها برابر “اینتر” رقم خورد. او توسط شاختار دو بار مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

مادرید که در خط حمله می جنگد ، در دفاع نیز با مشکل روبرو شد و در 5 بازی گروهی 9 گل دریافت کرد که این بدترین رکورد دفاعی تاکنون در این رقابت ها به حساب می آید. مصدومیت همسترینگ طی دو هفته گذشته از سرمربی دفاعی سرخیو راموس دفاع کرده است. مصدومیت های دفاع راست دنی کارواخال و آلوارو آدریزولا زیدان را مجبور کرد تا به جای او لوکاس وازکز ، مهاجم بازی کند.

مادرید همچنین چهره ای با ترکیب ضعیف در لیگ اسپانیا است. او سه دور بدون برد را پشت سر گذاشت تا اینکه شنبه گذشته در سویا ، به لطف اشتباه ، 1-0 پیروز شد.

زیدان پس از پیروزی در سویا گفت: “ما اخیراً دوران سختی را پشت سر گذاشته ایم.” “چند روز گذشته سخت بوده است ، (اما) این تیم پر از شخصیت است. این از نظر پیچیدگی رشد می کند و این پیروزی برای آینده بسیار مهم است. “گلادباخ می تواند تساوی کند. اگر او در آلفردو دی استفانو شکست بخورد ، به شاختار و اینتر نیاز خواهد داشت.

STALEMAT

دو نفر از سه نفره “پاری سن ژرمن” ، “منچستر یونایتد” و “لایپزیگ” گروه “H” را ترک می کنند. دیگری باید به لیگ اروپا بسنده کند. هر سه دارای نه امتیاز هستند.

فینالیست شکست خورده سال گذشته ، پی اس جی ، می تواند با پیروزی روز سه شنبه مقابل باشاک شهیر حذف شده در استانبول ، گروه را از آن خود کند. این حتی می تواند با شکست پیش برود تا اینکه بازی یونایتد در لایپزیگ با تساوی به پایان برسد.

یونایتد در آلمان به اندازه کافی مساوی خواهد داشت. لایپزیگ تلاش خواهد کرد تا یونایتد را شکست دهد زیرا یک تساوی باعث می شود تیم آلمانی به Basaksehir نیاز داشته باشد تا PSG را ناراحت کند.

کیلیان امباپه ، ستاره PSG هنگام بازی ، سعی خواهد کرد خشکسالی 9 ماهه خود را در لیگ قهرمانان از بین ببرد.

در اینجا مروری بر سایر بازی های گروهی وجود دارد:

سه شنبه ، گروه E “چلسی” با “کراسنودار” دیدار می کند ، و “سویا” در “رنی” است و هیچ چیز تحویل داده نمی شود. “چلسی” قبلاً به عنوان برنده گروه ، “سویا” – در مقام دوم برنده شده است. کراسدونار به لیگ اروپا می رود. رن به مقام چهارم رسید.

گروه F “بوروسیا” دورتموند از قبل طبقه بندی شده است ، اما در صورت پیروزی در “زنیت” تصفیه شده از سن پترزبورگ می تواند مستقیماً گروه را اعلام کند. اگر از شکست مقابل بروژ که برای صعود به مرحله بعد باید در رم پیروز شود ، لاتزیو برای اولین بار در 20 سال گذشته می تواند راه خود را پیش ببرد.

گروه G “بارسلونا” برنده این گروه خواهد بود ، در صورتی که فقط “یوونتوس” نتواند در ورزشهای رزمی از آن پیشی بگیرد. در تورین ، “بارسلونا” 2-0 پیروز شد. رونالدو پس از ویروس کرونا ، این مسابقه برگشت با مسی را از دست داد.

از زمان ترک رونالدو از رئال مادرید در سال 2018 ، دو بازیکن برتر نسل او با بازیکن دیگری روبرو نشده اند.

کیف “دینامو” میزبان “فرنسواروس” است. هر دو تیم یک امتیاز دارند.

چهارشنبه ، گروه A بایرن مدافع عنوان قهرمانی در این گروه برنده شده است ، مقام دوم اتلتیکو مادرید یا سالزبورگ در اتریش قرار گرفت.

دوومیدانی سیمئونه در این فصل تنها یک بار در همه مسابقات شکست خورده است. برای پاس دادن ، یک تساوی کافی است ، در حالی که سالزبورگ باید برنده شود.

بایرن برای بازی با لوکوموتیو مسکو به بازیکنان استراحت می دهد. “لوکوموتیو” باید به پیروزی برسد تا امیدوار به کسب مقام سوم و راهیابی در لیگ اروپا باشد.

گروه C منچستر سیتی و پورتو قبلاً مکان های خود را در 16 مرحله گذشته رزرو کرده اند. المپیاکوس تا زمانی که با نتایج “مارسی” مطابقت داشته باشد در لیگ اروپا جای می گیرد.

گروه D لیورپول در حال حاضر کار خود را تمام کرده و آتالانتا و آژاکس را برای تصمیم گیری در مورد پیوستن به قهرمان انگلیس ترک کرده است. آتالانتا می تواند در آمستردام با یک برد یا یک تساوی به پیروزی برسد. لیورپول از باشگاه میتیلند دانمارک دیدار می کند.