آفریقای جنوبی – انگلیس: تورم ODI دوم به تعویق افتاد ، تور تهدید شد


تور انگلیس از آفریقای جنوبی روز یکشنبه متعادل باقی ماند پس از آنکه هیئت های کریکت دو کشور اعلام کردند دومین گردهمایی بین المللی یک روزه دوشنبه در کیپ تاون برگزار نمی شود. این خبر پس از لغو اولین مسابقه از یک سری سه مسابقه در روز یکشنبه پس از بازگشت دو آزمایش مثبت به آزمایشات مثبت تایید نشده برای Covid-19 اعلام شد. کریکت ، آفریقای جنوبی و شورای کریکت انگلیس و ولز در بیانیه مشترکی اظهار داشتند که این تصمیم در حالی اتخاذ شده است که “آنها منتظر نتایج تصویب مستقل دو آزمایش مثبت تایید نشده Covid-19 از اردوگاه در انگلیس و سلامتی و سلامتی بیشتر هستند. “

بوق تجاری

در بیانیه افزود: “پس از دریافت نتایج این بررسی ، CSA و ECB در مورد چگونگی بهترین عملکرد در دو مسابقه دیگر این سری ODI بحث خواهند کرد.”

لغو احتمالی مسابقات باقیمانده عواقب جدی برای کریکت پول در آفریقای جنوبی خواهد داشت که قرار بود 4.2 میلیون دلار (3.46 میلیون یورو) برای حقوق تلویزیون کسب کند.

CSA گفت که بازیکنان و مدیریت انگلیس شنبه شب پس از آزمایش مثبت دو ویروس از سوی کارمندان هتل خود ، دور آزمایش دیگری را پشت سر گذاشتند.

کارکنان پس از مشخص شدن اینکه بازیکن آفریقای جنوبی که نامش فاش نشده است ، مثبت ارزیابی شد ، علی رغم گزارش هایی مبنی بر اینکه “حباب” تیمش را ترک نکرده است.

کاپیتان سابق انگلیس ، مایک اترتون ، که اکنون مفسر و روزنامه نگار است ، گفت که او می ترسد بعد از لغو بازی روز یکشنبه ، کل سریال به خطر بیفتد.

آترتون گفت که موارد مثبت جدید نگرانی هایی را که اردوی انگلیس پس از تعویق بازی افتتاحیه احساس می کند “تقویت” می کند.

آترتون گفت: “قطعاً ، این مسابقه به پایان رسیده است و من نسبت به سایر بازی ها بدبین خواهم بود.”

حباب بیولوژیکی

سه بازیکن بیست و دوازده بازیکن بین المللی تا آخرین ترس بازی کردند.

مسابقات دوم و سوم یک روزه بین المللی قرار بود دوشنبه و چهارشنبه در نیولندز ، کیپ تاون برگزار شود.

برنامه جدید پس از اینکه در ابتدا اعلام شد شروع پارک Boland در Paarle به تعویق می افتد در حالی که حزب انگلیسی منتظر نتایج آزمون است ، لغو شد.

گراهام اسمیت ، مدیر کریکت CSA ، اظهار داشت که وی “بسیار متاسف است” که “با توجه به زمان و انرژی که برای انجام یک تور موفق صرف شده است” مسابقه نمی تواند ادامه یابد.

هر دو تیم در هتل کیپ تاون در جایی زندگی می کنند که “محیط زیست بیولوژیکی امن” نامیده می شود.

تیم ها در 18 نوامبر وارد هتل شدند ، اگرچه آنها در مناطق منتخب اقامت داشتند. در هنگام آزمایش بازیکنان آفریقای جنوبی در هنگام آزمایش بازیکنان مثبت ارزیابی شدند.

او و دو بازیکن دیگر که گفته می شود از نزدیک با بازیکن آلوده ارتباط داشته اند ، خود را در انزوا دیدند.

دو روز بعد ، بازیکن دوم مثبت بود و در “حباب” شرکت کرد و مسابقات برنامه ریزی شده تیمی لغو شد.

همه آفریقای جنوبی دیگر روز قبل از اولین آزمایش از بین بیست و دوازده بین المللی که بدون مشکل سلامتی عبور کردند ، آزمایش جدیدی را پشت سر گذاشتند.

اما هنگامی که تشخیص مثبت جدیدی در مورد بازیکن آفریقای جنوبی در روز جمعه دریافت شد ، هشدارها به صدا در آمد ، که منجر به تعویق اولیه اولین روز بین المللی یک روزه یک ساعت قبل از شروع برنامه ریزی شده شد.

بالا رفته

پزشک تیم آفریقای جنوبی ، شعیب مانجرا پس از انتقال در روز جمعه گفت که او نگران نقض احتمالی حباب بیولوژیکی است. وی گفت از اینكه از هماهنگی های انجام شده در مورد تور اطمینان داشت ، تعجب كرده است.

جمعه شب همه بازیکنان آفریقای جنوبی دوباره آزمایش شدند و روز شنبه اعلام شد که همه منفی برگشتند و سریال از روز یکشنبه آغاز می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله