تاتنهام دوباره در اوج است ، اما اخطار لیورپول در مورد آتش سوزی فوتبال است

تاتنهام روز یکشنبه با پیروزی برابر آرسنال مقام اول لیگ برتر را کسب کرد ، اما شکست ولورهمپتون واندررز قهرمان لیورپول نشان داد که شاگردان یورگن کلوپ شروع به اعتصاب می کنند.

هری کین پس از به ثمر رساندن دهمین گل فصل در لیگ سانگ هونگ ، 250 امین گل شغلی خود را در این باشگاه و کشور به ثمر رساند ، زمانی که تاتنهام 2-0 آرسنال را شکست داد و به 24 رسید امتیاز از 11 بازی.

اندکی بعد ، لیورپول در اولین بازی با هواداران در آنفیلد از زمان کسب عنوان قهرمانی ، به همراه محمد صلاح ، جورجیو وینالدوم و جوئل ماتیپ ، گرگ ها را 4-0 شکست داد.

روز ناخوشایند “گرگ ها” با به ثمر رساندن گل به خودی نلسون سمدا به پایان رسید.

لیورپول با 24 امتیاز به تاتنهام پیوسته است ، اگرچه اسپرز ژوزه مورینیو تفاضل گل عالی دارد.

تاتنهام با 2،000 نفر از آنها ، برای اولین بار در 277 روز – به لطف محدودیت های جدید دولت در COVID-19 سطح 2 – هوادارانی دریافت کرده است و آنها برابر آرسنال سه امتیاز کسب کرده اند که در رده پانزدهم قرار دارد.

در این فصل ، کین به سونا 8 گل کمک کرده است و این دو نفره که 18 گل دارند ، در شکل مقاومت ناپذیری قرار دارند.

کین که هدفش دستیار سون بود ، گفت: “وقتی دلم برای او تنگ می شود و او داخلش را می برد و آنها را به سمت بالا هل می دهد ، این یک بازی آسان برای من است.”

در سه بازی اخیر ، “تاتنهام” “منچسترسیتی” را شکست داد ، با “چلسی” و “آرسنال” یک تساوی به دست آورد ، بدون باخت ، اما مورینیو از تحسین خودداری می کند.

پرتغالی گفت: “ما لیگ را یک هفته دیگر هدایت می کنیم که بسیار خوب است.”

آرسنال در مقابل تاتنهام از 69٪ مالکیت توپ برخوردار بود ، اما خط مقدم آنها همچنان در حال فرو رفتن است.

در 11 بازی ، آنها فقط 10 گل مدیریت کردند ، و مدیر Mikel Arteta می گوید اوضاع پایدار نیست.

آرتتا که تیمش در هفت مسابقه گذشته در لیگ 5 شکست خورده است ، گفت: “ما باید فوراً توپ را در تور قرار دهیم.” “شما به آمار نگاه می کنید ، همه به نفع ما است ، اما ما باید توپ را در پشت تور قرار دهیم.”

کلوپ ، سرمربی لیورپول گفت که “مورچه ها” او هواداران را در حال خواندن سرودهای این باشگاه در کوپا می شنوند.

کلوپ پس از سی و یکمین پیروزی تیمش در 32 بازی گذشته در لیگ داخلی گفت: “تاکنون هیچ کس نگفته است که کسی آسیب دیده است ، این یک شب عالی بود.”

به اشتباه کنار کوادی صلاح قیچی هدیه گرفت و به عقب نگاه نکرد.

جیمی وردی آخرین پیروزی را به دست آورد که لستر سیتی را با نتیجه 2-1 برابر شفیلد یونایتد شکست داد و تیمش را با 21 امتیاز ، یک امتیاز کمتر از چلسی ، به مقام چهارم رساند ، که روز شنبه پس از شکست دادن لیدز اول شد یونایتد “.

شفیلد یونایتد ، فصل گذشته که به اوج بازگشت بسیار چشمگیر است ، از 11 بازی یک امتیاز دارد.

کریستال پالاس برای اولین بار در لیگ برتر پنج گل خارج از خانه به ثمر رساند ، در حالی که آلبیون با نتیجه 5 بر 1 از وست برومویچ در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

ویلفرید زاها و کریستین بنتکه دو گل به ثمر رساندند ، اگرچه پرونده وست بروم در از بین بردن ماتئوس پریرا در دقیقه 34 که 1: 1 بود کمکی نکرد.