لیگ بزرگ باشا: یوهان بوتا بازنشسته می شود تا با توفان هوبارت بازی کند


روز دوشنبه ، طوفان هوبارت اعلام کرد که یوهان بوت استیشن سابق آفریقای جنوبی بازنشسته می شود تا در دوره آینده لیگ بزرگ باشا (BBL) برای آنها بازی کند. واگن استیشن برای BBL غریبه نیست ، زیرا قبلاً سه فصل با Adelaide Strikers از 2012 تا 2014 بازی کرده است ، قبل از اینکه از 2015 تا 2018 به Sydney Sixers برود و سپس Hobart Hurricanes برای BBL 08.

بوق تجاری

در ژانویه 2019 ، بوتا به خستگی جسمی تصمیم خود برای استعفا فوری اشاره کرد ، اما اکنون بوتا می گوید که پس از تقریباً دو سال مانده به بازی سطح بالا ، احساس می کند بدنش تازه شده و هنوز هم می تواند به گروه پیشنهاد دهد .

“بدیهی است که Hurricanes آخرین تیمی است که من با آن به پایان رساندم و این پایان کار مورد نظر من نبود. چهار بازی دیگر در این فصل و بچه ها کریکت بسیار خوبی داشتند. فکر نمی کردم که بخواهم یک فرصت دیگر برای بازی کردن و سپس صحبت با بن روهرر و گریفین (سرمربی آدام گریفیت) – آنها گفتند که ممکن است فرصتی داشته باشم. “بوتا در شماره رسمی Hobart’s Hurricanes گفت.

“این انتخاب بین” آیا من به مربیگری خود ادامه خواهم داد یا اولین بازی های سوپرلیگ پاکستان را از دست خواهم داد. “

“من فکر می کردم مثل همیشه شکلم نیست و احساس می کنم هنوز می توانم به تیم کمک کنم. من بازی را از دست دادم اما واقعاً نمی خواستم آن را بیرون بکشم و بگویم” آیا می توانی من را انتخاب کنی “در صورت عدم موفقیت موفق شد ، بنابراین در مورد آن سکوت کردیم وقتی اولین بار در مورد آن در مرکز سپر در آدلاید صحبت کردیم و از آنجا به آرامی رشد کرد “.

ملی پوش سابق آفریقای جنوبی با توجه به اینکه اکنون یک شهروند استرالیا است ، به عنوان یک بازیکن محلی به تیم Hurricanes پیوست.

بات تا زمانی که وظایف بین المللی را انجام دهند به عنوان بازیکن جایگزین متیو وید و تیم پین به تیم ببر تاسمانی پیوست.

واکیم بیست و نه ساله یک آدم خفاش راست دست است و تجربه قبلی BBL را به عنوان عضوی از آکادمی سیدنی سیکسرز دارد.

بالا رفته

کالب جوهل ، خفاشنده محلی نیز به عنوان بازیکن تعویضی به تیم ملحق می شود و میچ اوون پس از استراحت استرس ، دوران نقاهت خود را کامل می کند.

Hurricanes 10 BBL را هنگامی آغاز می کند که سیدنی سیکرز حاکم در روز پنج شنبه ، 10 دسامبر در آرژانتین Blandstone Arena در Blandstone Arena دیدار کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله