نیتیش رانا و هریتیک شوکین به دلیل درگیری در زمین مورد توبیخ قرار گرفتند و به شدت جریمه شدند.

نیتیش رعنا به دلیل تخلف از قوانین رفتاری جریمه شده است© BCCI/Sportzpics

نیتیش رانا، کاپیتان نایت سواران کلکته، به دلیل درگیری در زمین با هریتیک شوکین، اسپینر سرخپوستان بمبئی، توسط هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) جریمه شد. پس از اخراج کاپیتان KKR، شوکین و رانا در داخل زمین با هم درگیر شدند که منجر به مداخله بازیکنان MI از جمله کاپیتان ایستاده آنها Suryakumar Yadav شد. در جریان این اتفاق، رعنا به نظر می رسید چیزی به شوکین می گوید که داور مسابقه را دوست نداشت. در نتیجه رعنا 25 درصد از مبلغ بازی خود را جریمه کرد.

طبق یک انتشار IPL، رعنا به یک جرم سطح 1 طبق ماده 2.21 قانون رفتار IPL اعتراف کرد.

هریتیک شوکین بازیکن هندی بمبئی به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL در جریان بازی تیمش مقابل کلکته نایت رایدرز در ورزشگاه وانکهد بمبئی، 10 درصد از مبلغ بازی خود را جریمه کرد.

شوکین به جرم سطح 1 طبق ماده 2.5 قانون رفتار IPL اعتراف کرد.

برای نقض قوانین رفتاری سطح 1، تصمیم داور مسابقه قطعی و لازم‌الاجرا است.

حتی سوریاکومار یداو، کاپیتان هندی‌های بمبئی، پس از اینکه تیمش در جریان بازی مقابل کولکته نایت رایدرز، نرخ اوور آهسته را حفظ کرد، جریمه شد.

از آنجایی که این اولین تخلف تیمش در فصل تحت قانون رفتار IPL بود که با حداقل تخلفات شرط بندی سروکار دارد، آقای Suryakumar Yadav با جریمه روپیه روبرو شد. 12 میلیون

در مورد مسابقه، نایت رایدرز علیرغم اینکه ونکاتش ایر بازکننده 104 توپ تنها با 51 توپ به ثمر رساند، نتوانست برنده شود. فرنچایز کلکته برای تعقیب سرخپوستان بمبئی 186 دوش را هدف گذاری کرده است. تیم تحت رهبری سوریاکومار در مجموع با 5 ویکت در دست و 2.2 اور اضافی بازنگری کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله