دیموث کاروناراتنه، کوسال مندیس، ایرلند را در سریلانکا کار می کنند

سنتوریون دیموث کاروناراتنه و کوسال مندیس، بولرهای ایرلندی را مجبور کردند روز یکشنبه برای قرار دادن سریلانکا در موقعیت فرماندهی در اولین روز اولین آزمون در گال تلاش کنند. در شرایط گرم و مرطوب در اولین سری تست تیم، تیم میزبان امتیاز 386 برای چهار را با دینش چاندیمال که در ساعت 18 بیرون نیامده بود و ناظر شب پرابات جایسوریا در ساعت 12 بیرون نیامده بود. پانزدهمین تست صد قبل از کسب امتیاز 179 و مندیس امتیاز 140 را به دست آورد که هشتمین تن او در قالب پنج روزه بود.

Nishan Madushka بازکننده توسط کورتیس کامپفر به مدت 29 شکست خورد و باعث شد ایرلندی ها یک موفقیت زودهنگام داشته باشند.

اما کاروناراتنه و مندیس 281 دوش برای ویکت دوم اضافه کردند و رکورد قبلی گال 253 را که توسط شیخار داوان و چتشوار پوجارا هندی در سال 2017 ثبت شده بود، شکستند.

بولینگ ایرلند که هنوز به دنبال اولین برد خود از زمان کسب وضعیت تست در سال 2017 بود، فاقد نفوذ بود و تعداد زیادی توپ کوتاه و پهن وجود داشت که به درستی مجازات شدند.

سرانجام زمانی که مندیس حرکت دست چپ جورج داکرل را از دست داد و پای خود را قبل از ویکت در آخرین ساعت بازی به دام افتاد، شراکت به هم خورد.

کاپیتان سابق آنجلو ماتیوس سپس به دنبال یک اردک سه توپی افتاد و به سختی در هنگام تحویل گسترده بنجامین وایت، چرخاننده پا، تاب می‌خورد و پشت سرش گیر افتاد.

دومین توپ جدید شاهد سقوط کاروناراتنه بود که با شش اوور باقی مانده روی کنده ها و تلاش می کرد بدون حرکت زیاد از مارک آدایر دور شود و عقب افتاد.

179 او از 235 توپ با 15 مرز خارج شد.

در آن زمان، او پنجمین گلزن برتر سریلانکا در تست‌ها شد و از آراویندا دی سیلوا با ۶۴۰۹ دوش در ۸۵ تست پیشی گرفت.

چرخش ها و پرش هایی برای اسپینرها وجود داشت، همانطور که همیشه در گاله وجود دارد، اما بازیکنان ایرلندی نتوانستند از شرایط حداکثر استفاده را ببرند و فشار کافی را اعمال کنند.

سریلانکا به سرعت توپ های از دست رفته را با نرخ 4.39 تنبیه کرد زیرا آنها کنترل بازی را در اختیار گرفتند.

ایرلند تمام چهار تست قبلی خود را شکست داده است، از جمله بنگلادش در اوایل این ماه، و این اولین بار است که ایرلند بیش از یک مسابقه تست را در یک سری انجام می دهد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله