نگاه عصبانی نواک جوکوویچ پس از شکست دادن حریف، او را در مسابقات آزاد ایتالیا تحت تاثیر قرار داد. نگاه کن

نواک جوکوویچ روز سه شنبه پس از شکست کامرون نوری با نتایج 6-3 و 6-4 به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های آزاد ایتالیا راه یافت، اگرچه پس از ضربه زدن به نفر اول، تنش با بریتانیایی وجود داشت. این صرب در هر 16 بازی قبلی خود در پایتخت ایتالیا به یک هشتم نهایی رسیده بود و روز سه شنبه بار دیگر موفق شد نوری را در مرکز کورت شکست دهد تا با هولگر رون به مصاف هم بپردازد. این بازی تکراری فینال مسترز پاریس در سال گذشته خواهد بود، زمانی که جوان دانمارکی با شکست دادن جوکوویچ در یک مسابقه مهیج، اولین عنوان خود در مسابقات مسترز 1000 را به دست آورد.

با وجود اینکه او خیلی جوان است، من بازی او را به خوبی می شناسم. او در چند سال گذشته در این تور بوده است و تنیس فوق العاده ای بازی می کند، به خصوص آخرین، من می توانم بگویم، شش تا هشت ماه،” جوکوویچ گفت.

او در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و من مشتاقانه منتظر این چالش هستم. فکر می‌کنم بازی بسیار فیزیکی خواهد بود.

جوکوویچ در حال تلاش برای هفتمین عنوان قهرمانی در زمین خاکی در رم است و شانس او ​​با حذف شوک کارلوس آلکاراز در روز دوشنبه کمی افزایش یافته است.

آلکاراز که در تورنمنت های پیاپی در بارسلونا و مادرید قهرمان شده است، در تاریخ 22 می مقام شماره یک جهان را از جوکوویچ خواهد گرفت، اما این قهرمان 22 گرند اسلم است که می تواند با یک عنوان دیگر به رولان گاروس برود. کمربند او

جوکوویچ در سه گیم اول مقابل نورا پیروز شد و ست اول را با کمی سر و صدا تمام کرد، بدون اینکه نیازی به بهترین حالت خود داشته باشد.

این بازیکن 35 ساله سپس ست دوم را با یک بریک به 2-1 رساند، اما نوری در بازی بعدی شکست خورد و با ضربه زدن به پشت پای چپ جوکوویچ خشمگین شد.

نورا تمام زمین را در اختیار داشت تا توپ را بزند زیرا جوکوویچ امتیاز را واگذار کرد و به خط سرویس بازگشت.

آوردن آتش
نوری دستش را بالا گرفت تا عذرخواهی کند، اما در انتقال پس از برتری 3-2 بریتانیایی، جوکوویچ در حالی که از کنارش گذشت، نگاه بلند دیگری به او انداخت.

و پس از اینکه جوکوویچ با دومین امتیاز مسابقه خود پیروزی را به ثمر رساند، او با دست دادن گذرا به نورا روی تور، از تماس چشمی یا تبادل کلمه با حریف اخراج شده خود اجتناب کرد.

جوکوویچ بعداً توضیح داد که از رفتار نورا در زمین از ابتدای مسابقه عصبانی شده است و “کارهایی را که ما بازیکنان در رختکن می دانیم و بازی جوانمردانه نیست.”

او در خارج از زمین بازی واقعاً مرد خوبی است، بنابراین صادقانه بگویم، این نگرش در زمین را درک نمی کنم. اما این طور است. او آتش را آورد و من به آن پاسخ دادم.”

من نمی‌گذارم کسی فقط با خم کردن سرش چنین رفتاری داشته باشد. من به آن پاسخ خواهم داد.

“همین. اتفاقی که در زمین می افتد، ما در زمین بازی می گذاریم و ادامه می دهیم.”

استفانوس سیتسیپاس، نفر پنجم، در دور سوم که روز دوشنبه به دلیل بارندگی متوقف شد، لورنزو سونگا را با نتایج 6-3، 7-6 (7/3) شکست داد و روز سه شنبه در فینال 1/8 به مصاف یک ایتالیایی دیگر در لورنزو موزیتی خواهد رفت. . شب

ایگو سوئونتک در دیدار با دونا وکیچ تلاش خواهد کرد تا شروع درخشان خود را در مسابقات ادامه دهد.

Sveontek شماره یک جهان در 13 مسابقه متوالی در رم پیروز شده است و تلاش او برای سومین عنوان قهرمانی در چند سال اخیر با حذف نفرات دوم تا ششم تقویت شده است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله