“مرد انبه”: نوین الحق پس از پست “انبه های شیرین” نام مستعار جدیدی از نیکلاس پوران دریافت کرد

نوین الحق و استوری ویروسی اینستاگرامش.© اینستاگرام

به نظر می رسد که نوین الحق و انبه گام زن افغان رابطه عجیبی دارند. همه چیز از جایی شروع شد که پستی درباره انبه در شبکه های اجتماعی این بازیکن منتشر شد. ستاره افغانستان در حالی که تصویری از قرار دادن یک انبه در مقابل نمایشگر تلویزیون که بازی رویال چلنجرز بنگلور و هندز بمبئی را نشان می‌دهد، نوشت: «انبه شیرین». لازم به ذکر است که فیلم روی صفحه تلویزیون بلافاصله پس از برکناری کهلی (1) بود. با توجه به درگیری ناوین با کوهلی حدود یک هفته قبل، هواداران حدس می زدند که این حرکت پیسر به سمت بتمن هندی بود.

روز یکشنبه، نیکلاس پوران، هم تیمی Nevin’s Lucknow Super Giants ویدیویی را در شبکه های اجتماعی آپلود کرد که در آن او را “Mango Guy” نامید.

پوران هنگام انتشار این ویدئو در اینستاگرام نوشت: «امشب انبه‌های شیرین برای همه #themangoguy#ipl#funnyvideos#fun#خاطره‌سازی.

ویدیو را اینجا ببینید:

قابل ذکر است که ناوین و کوهلی در جریان مسابقه IPL 2023 RCB در برابر LSG در استادیوم کریکت اکانا در 1 می درگیر جنگ لفظی بودند.

این مشکل به حدی پیش رفت که این دو بازیکن نه تنها در جریان مسابقه با یکدیگر برخورد کردند، بلکه بعد از پایان بازی باعث درگیری هم شدند. هر چند این آمیت میشرا بود که در هنگام درگیری این دو در زمین این دو را از هم جدا کرد، اما پس از ادامه درگیری لفظی حتی پس از پایان بازی، لازم بود بازیکنان دو طرف آنها را از یکدیگر دور کنند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله