نوین الحق به هواداران درباره حساب های جعلی با توئیت «متاسفم کهلی» هشدار داد.

نوین الحق در عمل در IPL 2023© BCCI

نوین الحق پس از درگیری درون زمینی او با ویرات کوهلی در لیگ برتر هند (IPL) 2023، در معرض ترول های زیادی در اینترنت قرار گرفته است. اوضاع زمانی تشدید شد که این دو بازیکن در جریان مسابقه بین دو بازیکن با هم درگیر شدند. Lucknow Super Giants و Royal Challengers Bangalore، و از آن زمان طرفداران پست‌های آنلاین Nevin را دقیقه به دقیقه برای یافتن هر پیوندی به کوهلی یا حادثه بررسی می‌کنند. پس از شکست LSG توسط هندی های بمبئی در IPL Eliminator، پیامی که در توییتر با نام ناوین منتشر شد، به دلیل ارتباط آن با کوهلی به سرعت در فضای مجازی منتشر شد.

یکی از کاربران توییتر به نام “@naveenulhaq66” نوشت: “من برای ویرات کهلی متاسفم آقا.”

اگرچه توجه زیادی را به خود جلب کرد، اما نوین توضیحی ارائه کرد.

bvtv927o

پیش از این، نوین گفته بود که او شعار دادن را دوست دارد زیرا این کار او را تشویق می کند تا برای تیمش خوب عمل کند.

من دوست دارم که همه در زمین نام او یا نام هر بازیکنی را فریاد بزنند. خوشم می آید. این باعث می‌شود که بخواهم برای تیمم خوب کار کنم.»

این جوان 23 ساله اضافه کرد که قدردانی و انتقاد دست به دست هم می دهد و به عنوان یک حرفه ای باید آن را بپذیرد.

“من روی سر و صدای بیرون تمرکز نمی کنم. من فقط روی کریکت و روند خودم تمرکز می کنم. شعارهای جمعیت یا هر کس دیگری، این چیزها روی من تأثیر نمی گذارد. به عنوان یک حرفه ای، شما باید آن را به کار خود بگیرید. یک روز. شما هر کاری که ممکن است برای تیم خود انجام نخواهید داد و این هواداران به شما این کار را خواهند کرد. اما زمانی که شما اجرا می کنید، نام شما را فریاد می زنند. این فقط بخشی از ورزش است.”

(با ورودی های ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله