“آرامشی که هاردیک پاندیا به ارمغان می آورد یادآور MS Dhoni است”: سونیل گاواسکار پیش از فینال IPL 2023 از کاپیتان GT تمجید می کند.

سونیل گاواسکار، کاپیتان سابق هند، هاردیک پاندیا، کاپیتان گجرات تایتانز را ستایش کرد و گفت آرامشی که او به تیم می آورد او را به یاد ماهندرا سینگ دونی افسانه ای می اندازد. تایتان های تحت رهبری پاندیا پس از شکست دادن قهرمان پنج دوره هندی بمبئی با 62 ران در مقدماتی 2، به دومین فینال متوالی IPL خود رسیدند تا با چنای سوپر کینگز برنده چهار بار قله دیدار کنند.

او (هاردیک) در مورد تحسین و تعهد خود به MSD، مانند همه کسانی که حرفه MSD را دنبال کرده‌اند، بسیار باز بوده است. گاواسکار به ستاره اسپورت گفت: وقتی برای قرعه کشی بیرون بیایند، بسیار دوستانه و خندان خواهند بود. .

اما وقتی نوبت به مسابقه می رسد، جو کاملا متفاوتی خواهد بود. این یک فرصت بسیار خوب از هاردیک پاندیا است تا نشان دهد چقدر سریع یاد گرفته است.” پاندیا با توجه به کاپیتانی در فصل اول GT، تیم را به اولین عنوان IPL خود رساند.

زمانی که او سال گذشته برای اولین بار کاپیتان شد، هیچ کس نمی دانست چه انتظاری دارد زیرا او همچنین یکی از هیجان انگیزترین و هیجان انگیزترین بازیکنان کریکت بود. اما ما این بخش هیجان انگیز را در سال گذشته دیده ایم.

آرامشی که او برای تیم به ارمغان می آورد یادآور MSD است. این تیم خوشحالی است که در CSK نیز شاهد آن هستیم. هاردیک باید برای آن اعتبار زیادی قائل شود.» گاواسکار همچنین موفقیت جی تی را مدیون آشیش نهرا سرمربی تیم دانست.

من نمی خواهم آشیش نهرا را از دست بدهم. او یک نفر است، وقتی در رختکن است یا در اتاق عمومی، شما نمی توانید از خنده خودداری کنید. او زندگی را بسیار آسان می کند و یکی از تیزبین ترین ذهن ها را در اطراف خود دارد.» این پیرمرد 73 ساله.

گجرات در مقدماتی 1 مغلوب CSK شد. آنها روز یکشنبه یک بار دیگر در فینال با ارتش دونی روبرو خواهند شد و گاواسکار گفت که مبارزه سختی برای تیم چنای خواهد بود.

“آنها (GT) همیشه یک تیم درجه یک بوده اند. ببینید چگونه آنها در صدر جدول بوده اند. آنها 20 امتیاز کسب کرده اند، 3 امتیاز بیشتر از چنای سوپر کینگز. این نشان می دهد که چگونه گجرات تایتانز بر مراحل لیگ تسلط داشته است. جای تعجب نیست که آنها به فینال رسیدند. کریکت قهرمانی بازی کردند.

و به همین دلیل است که آنها در فینال هستند. CSK می داند که یک مبارزه واقعی و واقعی در دستان خود دارد.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله