“جمعیت شروع به جیغ زدن…”: ستاره CSK در جنون MS Dhoni به پایان می رسد

تصویر فایل MS Dhoni© BCCI

چنای سوپر کینگز روز چهارشنبه در مسابقات مقدماتی 1 گجرات تایتانز را در قلعه خود چپاوک شکست داد و وارد فینال مسابقات شد. با این حال، درگیری قله برای قهرمانان چهار دوره دژاوو خواهد بود و آنها در مقابل GT قرار خواهند گرفت، که پس از شکست دادن هندیان بمبئی در مقدماتی 2 راه خود را به فینال رزرو کرد. این یک لذت بصری برای جمعیت در MA بود. استادیوم چیدامبارام برای دیدن MS Dhoni که در مرحله پایانی حرفه خود است. شوق هواداران Dhoni چیز جدیدی نیست، زیرا هر استادیومی برای دیدن کاپیتان CSK که با خفاش بیرون می آید، دیوانه می شود.

دیپاک چهار، پیسر CSK، با صحبت در مورد هوادار بودن Dhoni، یک حادثه تکان دهنده از مسابقه Qualifier 1 را به اشتراک گذاشت که در آن جمعیت در Chepauk عشق خود را به کاپیتان سابق هند ابراز کردند.

زمانی که در اینینگ دوم بولینگ می کنیم، زمان گرم کردن کمتری داریم. در مسابقه قبلی جادو در حال ضربه زدن بود. بلند شدم و برای بولینگ برای گرم کردن بیرون رفتم. جمعیت شروع به جیغ زدن کردند. گفتم: «اول نمی روم. آیا شما عصبانی هستید آنها احساس می کردند که تنها یکی دو توپ باقی مانده است، بنابراین Dhoni قرار نیست ضربه بزند. گفتم نگران نباشید.

امتیاز اعتصاب Dhoni در حال حاضر 185.71 است که دومین رتبه برتر فصل است. او در 15 مسابقه 104 دوش به ثمر رساند.

چنای در مرحله مقدماتی 1 گجرات را با 15 ران شکست داد. دو تیم در فینال مسابقات روز یکشنبه در ورزشگاه نارندرا مودی احمدآباد دوباره به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

Dhoni از خداحافظی با یادآوری بدش نمی‌آید، اما شوبمن گیل جوان، که از لطف خود بهره می‌برد، تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا مانع از شکست سوپر کینگز چنای از گجرات تایتان به پنجمین عنوان IPL خود در احمدآباد در روز یکشنبه شود.

روز یکشنبه در استادیوم 42 نارندرا مودی 132000 نفری، دونی که به زودی 42 ساله خواهد شد، آخرین وظیفه را در پیراهن زرد قناری محبوبش به عهده خواهد گرفت – جلوی ستاره کریکت هند را بگیرد و یک “High Five” بسازد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله