نواک جوکوویچ “انگیزه” دارد تا در بازگشت به مونت کارلو به خاک رس بزند

نواک جوکوویچ می گوید در حالی که برای شرکت در بیست و سومین گرند اسلم خود در مسابقات آزاد فرانسه آماده می شود، بهتر از حد معمول برای شروع فصل زمین خاکی در مونت کارلو “انگیزه” دارد. این بازیکن صربستانی پس از اینکه ماه گذشته به دلیل واکسیناسیون ضد کووید نتوانست برای حضور در مسابقات ایندین ولز و مسابقات آزاد میامی به ایالات متحده راه یابد، به دادگاه بازگشت. مرد شماره یک جهان روز یکشنبه گفت: امیدوارم شروع خوبی داشته باشم زیرا سه تورنمنت اخیر در مونت کارلو برای من موفقیت آمیز نبوده است.

جوکوویچ که قرار است در دور دوم مسابقات مسترز مونت کارلو مقابل مکنزی مک دونالد آمریکایی یا ایوان گاخوف روسی شرکت کند، افزود: “من همچنین انگیزه دارم زیرا در ماه گذشته بازی نکرده ام.”

جوکوویچ، برنده سال های 2013 و 2015، شانس خود را برای رفتن به مسابقاتی که به دلیل مصدومیت رافائل نادال قهرمان 11 بار و کارلوس آلکاراز محروم شده است، ارزیابی خواهد کرد.

جوکوویچ که قهرمان مسابقات آزاد استرالیا امسال شد، در مونت کارلو، باشگاه محلی خود، به هر وجب خاک رس اشاره می کند.

من باشگاه را به خوبی می شناسم. من یکی از بازیکنانی هستم که در موناکو زندگی می کنم و از این باشگاه به عنوان پایگاه تمرینی استفاده می کنم.

– “بردار و انتخاب کن” –

این احساس بسیار خوبی است که در تخت خود روی بالش خود بخوابید و از بازی در یک تورنمنت احساس راحتی کنید.

جوکوویچ در 35 سالگی می گوید که این روزها در مورد تعهدات بازی خود گزینشگرتر است.

از نظر میزان نشاطی که من برای بازی در تورنمنت ها به اندازه سایر بچه های جوان دارم، اوضاع مثل 10 سال پیش نیست.

بنابراین مطمئناً من انتخاب می‌کنم که کجا می‌خواهم به اوج برسم، چگونه می‌خواهم فرم خود را بسازم و چگونه می‌خواهم روی برنامه‌ام کار کنم.

رویدادهای خاصی وجود دارد، البته در این مورد گرند اسلم ها، همان هایی هستند که من اوج می گیرم.

بنابراین در فصل خاکی، این راز نیست که می‌خواهم بهترین تنیس خود را در رولان گاروس بازی کنم.»

او پیشنهاد کرد که غیبت اجباری از شکست او مقابل دانیل مدودف در نیمه نهایی در دبی در اوایل ماه مارس می تواند به او کمک کند.

“همینه که هست.

من بیشتر روی خاک رس تمرین کردم، که مطمئناً وقتی به فصل خاکی فکر می‌کنیم مثبت است.

من اینجا تنیس خیلی خوبی بازی نکردم. بنابراین امیدوارم امسال بتوانم فصل خاکی را بهتر از سال‌های قبل شروع کنم و امیدوارم با نزدیک‌تر شدن به پاریس، فرم خود را تقویت کنم.”

وی افزود: در مقایسه با سال گذشته، وضعیت کاملا متفاوت است. احساس می کنم بیش از اندازه کافی بازی دارم که بتوانم از فصل خاکی خوشحال باشم.”

در مورد از دست دادن نادال، جوکوویچ اعتراف کرد که این یک “باخت” برای تورنمنت بود و به سرعت اضافه کرد: “از سوی دیگر، فکر می کنم این فرصتی برای همه ماست که او می رود تا تلاش کنیم تا دورتر برود و عنوان قهرمانی را کسب کند. “

جوکوویچ سال گذشته در بازی افتتاحیه خود در مونت کارلو توسط آلخاندرو داویدوویچ فوکین اسپانیایی شکست خورد که قبل از شکست مقابل استفانوس سیتسیپاس مدافع عنوان قهرمانی به فینال رسید.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله