حکم کوبنده شیخار داوان در مورد پادشاهان پنجاب پس از باخت آنها در برابر سانرایزرز حیدرآباد، “مثل یک واحد ضربه زدن…”

شیخار داوان، کاپیتان کینگز ناامید پنجاب، ترکیب ضربه‌زنان را مقصر دانست که نتوانستند بازی خود را مطابق با شرایط شکل دهند، زیرا روز یکشنبه در IPL با هشت ویکت مقابل سان‌رایزرز حیدرآباد شکست خوردند. داوان برای جلوگیری از حمل تیم پنجاب بر روی شانه های خود، توپ 66-99 را زد، در حالی که سایر باتکن ها پس از اینکه از آنها خواسته شد ابتدا ضربه بزنند، گوشه های خود را قطع کردند. ما به عنوان یک واحد ضربه‌زنی، ویکت‌های زیادی را یکی پس از دیگری از دست دادیم و نتوانستیم مجموع بزرگی را روی زمین بگذاریم و به همین دلیل بازی را باختیم. 175-180 عدد معقولی خواهد بود. داوان در ارائه پس از بازی گفت: ویکت خیلی خوب به نظر می رسید اما تیز و چرخان بود.

داوان که به عنوان بهترین بازیکن مسابقه شناخته شد، در مورد بازی های هیجان انگیز خود گفت: “انتظار نداشتم تا پایان روز برسم اما مطابق با شرایط بازی کردم و همچنان نگرش مثبت خود را حفظ کردم…

البته ناامیدکننده بود (دیدن ویکت‌ها در حال سقوط) اما آن‌طور که فکر می‌کردیم ویکت بازی کند، متفاوت بود. او مایع بود و گاهی اوقات پایین بود. اما این یک فرآیند یادگیری برای بخش ضربتی من است و این چیز خوبی است.

“من برای سال 99 بسیار سپاسگزارم زیرا هرگز فکر نمی کردم به آن برسم، بنابراین بسیار خوشحالم.” در تعقیب 144، SRH در 17.1 اور به خانه رسید و یک توپ 48 توپ 74 را که توسط راهول تریپاتی خارج نشد، به دست آورد.

آیدن مارکرام، کاپیتان برندگان، آن را یک برد “ویژه” خواند.

“در ابتدا برای ما آسان نبود، اما از برد امروز خوشحالیم. من واقعا برای مارکانده خوشحالم. او امشب واقعاً خوب توپ زد. او فقط چند توپ برای چیزی خاص کم دارد و امروز کلاس خود را نشان داد. مارکرام 37 توپ از 21 توپ به ثمر رساند که او و تریپاتی 100 توپ از 52 توپ اضافه کردند تا تیم را به خانه برسانند.

با راهول (سه گانه) در انتهای دیگر کار آسان است. این یک فرنچایز عالی است که بخشی از آن باشیم و این اولین پیروزی ما در این فصل است، معنای زیادی دارد.” Spinner Mayank Markande یک عملکرد فوق‌العاده برای SRH با ارقام 4 به 15 ارائه کرد تا پنجاب کینگز را در 88 برای 9 در اوور پانزدهم ترک کند.

مارکنده گفت: “خیلی خوشحالم که این فرصت را به دست آوردم. نقش من گرفتن ویکت در وسط است. من به آرامی توپ زدم و خوشبختانه ویکت ها را به دست آوردم. با قانون ضربه زدن، شما همیشه باید آماده باشید.”

«صحبت با عادل رشید به من کمک کرد. در فصل قرمز توپ، من سخت با آویشکار سالوی کار کردم. من از این عملکرد بسیار قدردانی می کنم، خوشحالم که در این کار مشارکت می کنم.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله