رینکو سینگ گفت: “شما از کریکت چیزی به دست نمی آورید”

پدر رینکو سینگ خیلی مشتاق دیدن او در بازی کریکت نبود© BCCI/Sportzpics

رینکو سینگ، بت‌باز جوان 25 ساله، مقابل گجرات تایتانز با نتیجه 48(21)* شکست ناپذیری را به نمایش گذاشت و به طرفداران نایت رایدرهای کلکته چیزی برای همیشه به یاد آورد. KKR یک هدف 205 را در برابر مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز تعقیب کرد و رینکو سینگ در قلب آن تعقیب عظیم بود. سال گذشته، رینکو در برابر لاکنو سوپر غول‌ها در IPL 2022 در موقعیت مشابهی قرار گرفت. او راه را برای پیروزی KKR هموار کرد اما نتوانست کار را به پایان برساند. با این حال او این بار پیروزی را برای تیمش تضمین کرد.

پدرش هانچند پسرش را دید که در تلویزیون با زدن پنج شش ششم متوالی در مقابل یاش دیال جادو خلق کرد.

او در صحبت با پدر ANI Rinku گفت: “من او را آماده نکردم، او همه کارها را خودش انجام داد. من برای او خفاش نخریدم یا چیز دیگری. بعد از مدتی او در ورزشگاه بازی کرد و برای تیمش امتیاز گرفت. وقتی به او گفتم که باید روی درس‌هایش تمرکز کند، با بازی کریکت چیزی به دست نمی‌آوری. خانچند گفت: می‌خواهی کریکت بازی کنی، می‌توانی کریکت بازی کنی.

کیفیت خالصی که رینکو شب گذشته در مقابل گجرات تایتانز از خود نشان داد، پتانسیل او را به عنوان یک ضربه زن که می تواند بازی ها را برای تیمش به پایان برساند نشان داد.

در حالی که طرفداران KKR قهرمانی های رینکو را جشن می گیرند، پدرش برنامه های بزرگ تری برای سال های آینده دارد.

من از نحوه پیروزی او در بازی دیروز برای KKR بسیار خوشحالم. خانچند گفت: در آینده می‌خواهم او برای تیم کریکت هند بازی کند.

رینکو سینگ برای KKR در IPL 2023 مقابل سانرایزرز حیدرآباد در روز جمعه در باغ ادن به بازی باز می گردد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله